اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اوقاف و امور خیریه ساری:

مساجد و تکایای ساری برای ماه محرم آماده می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری با اعلام آمادگی مساجد و تکایای مرکز مازندران برای عزاداری سید‌الشهدا در ساری گفت: صدای مداحی در ماه محرم نباید از فضای مسجد فراتر رود تا باعث رنجش همسایگان مسجد شود.

مساجد و تکایای ساری برای ماه محرم آماده می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، با نزدیک شدن ماه محرم و عزاداری امام حسین (ع) همایش بزرگ عاشورایی صبح امروز با حضور روحانیون و هیئت امنای مساجد با هدف برنامه‌ریزی مراسم‌های عزاداری ماه محرم و هرچه بهتر برگزار کردن این مراسم‌ها در ساری برگزار شد.

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری در همایش بزرگ عاشورایی در جمع روحانیون امام جماعت و هیئت امنای مساجد، فرماندهان پایگاه و مسئولان فرهنگی زیر پوشش حوزه‌های مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) و امام حسین (ع) شهرستان ساری در مسجد محمد رسول الله این شهرستان با اشاره به نزدیکی ماه محرم گفت: هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت با همفکری‌های لازم فضای مساجد را برای عزاداری امام حسین (ع) آماده کنید.

حجت‌الاسلام مسعود قربانی حضور جوانان در مساجد را یک اصل مهم دانست و افزود: با آماده کردن مساجد و با به استقبال رفتن ماه محرم جوانان را به مساجد دعوت کنیم.

وی تصریح کرد: روحانیون مساجد با خوش‌رویی و مطالب آموزنده جدید جوانان را به مساجد جذب کنند.

مقدمات مراسم‌های ماه محرم را آماده کنید

مدیر اوقاف و امور خیریه ساری مسئولیت هیئت امنا و فرماندهان پایگاه را سنگین اعلام و تاکید کرد: شما باید با همفکری‌های لازم مقدمات مراسم‌های ماه محرم را فراهم کنید.

قربانی خواستار همکاری بین هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه شد تا مراسم‌های عزاداری ماه محرم هرچه شایسته‌تر برگزار شود .

وی اضافه کرد: باید فضای همدلی و همفکری بین همه اعضای برگزارکننده مراسم‌های عزاداری امام حسین (ع) حاکم باشد تا این مراسم‌ها به خوبی برگزار شود.

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری بیان کرد: صدای مداحی در ماه محرم نباید از فضای مسجد فراتر رود تا باعث رنجش همسایگان مسجد شود.

روشن‌سازی مباحث اسلامی در ماه محرم توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

این مسئول در ادامه با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمن بر نظام انقلاب اسلامی و جوانان ایران تاکید کرد: با انجام فرهنگ‌سازی‌های مناسب در ماه محرم توطئه دشمنان این نظام را خنثی کنیم.

وی تصریح کرد: اگر شهدا و جانبازان وظیفه خود را به خوبی انجام دادند حالا نوبت ما است تا وظیفه خود را نسبت به این نظام انجام دهیم.

قربانی با اشاره به اینکه سایت‌های خبری جهان، نظام انقلاب اسلامی ایران را سرزنش می‌کنند، گفت: با روشن‌سازی مباحث اسلامی در ماه محرم تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کنید.

وجود یک هزار و 340 مسجد و حسینیه در مرکز مازندران

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری از وجود 530 مسجد و 810 حسینیه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه نظرهای خود را برای هرچه بهتر برگزارکردن مراسم‌های عزاداری امام حسین (ع) بازگو کردند.

انتهای پیام/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول