اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون‌ اداره‌کل ارشاد قزوین خبر داد

توسعه فعالیت‌های هنری در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این استان خبر داد.

توسعه فعالیت‌های هنری در قزوین

مهدی رمضانی در حاشیه جشنواره پیر تاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با بیان اینکه فرهنگ مجموعه‌ای از ارزش‌ها، باور‌ها و هنجارهای مشترک حاکم بر یک جامعه است که مبتنی بر پذیرش اجتماعی باشد، اظهار کرد: ضمیر و اصالت جامعه اسلامی از خرده فرهنگ‌های مختلفی تشکیل می‌شود که این خرده‌فرهنگ‌ها در بستر تاریخ شکل گرفته و سامان پیدا می‌کنند.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: تعامل و ارتباط ملت‌ها، اصلی است که این خرده‌فرهنگ‌ را پیوند داده و سبب پویای و رشد یک حکومت و نظام می‌شود.

وی با بیان اینکه استان قزوین به لحاظ فرهنگی در شرایط بسیار خوبی قرار داشته که این مهم نشان‌دهنده تلاش مسئولان در بخش‌های مختلف استان است، تصریح کرد: سعی ما بر این است تا با کار و سعی مضاعف در استان قزوین زمینه را برای پویایی و کمک به رشد فرهنگی مهیا کنیم.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: استواری یک نظام مبتنی بر پایبندی به ارزش‌های دینی و ملی است و سیاست‌گذاری‌ و برنامه‌ریزی‌ها نیز لازم است حول این محور انجام شود.

رمضانی ادامه داد: با توجه به لزوم پاسداشت و احیای فرهنگی قزوین تاکنون این مهم بسیار مورد توجه مدیران و مجموعه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد قرار گرفته و برنامه‌های خوبی در این زمینه اجرا شده است.

وی با بیان اینکه تمام برنامه‌ و فعالیت‌های این اداره در حوزه برنامه پنجم توسعه قرار داشته و اسناد بالادستی خط مشی این نهاد را برای حرکت مشخص می‌کنند، تصریح کرد: دو راهبرد اساسی که بر طبق قوانین و مقررات به این اداره‌کل ابلاغ شده است، تعمیق و نهادینه‌سازی ارزش‌های دینی و ملی در جوانان و نوجوانان از طریق تولید آثار فرهنگی و نیز توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی و هنری است.

معاون‌اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: تحقق رسالت و اهداف نظام اسلامی در گرو اراده قوی متولیان اجرایی است.

انتهای پیام/77005/صا/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول