اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

اختصاص 97 میلیارد ریال به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از اختصاص 97 میلیارد ریال به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی دشتستان خبر داد.

اختصاص 97 میلیارد ریال به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های بزرگ و مهم استان است و ظرفیت بسیار بالایی برای پیشرفت بیشتر دارد.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: توسعه همه‌جانبه شهرستان باید مدنظر مسئولان باشد و در سال جاری در بخش‌های مختلف شاهد رشد و پیشرفت قابل قبولی بوده‌ایم.

وی فعالیت‌های فرهنگی و هنری را یکی از اولویت‌های مهم دولت دانست و افزود: در سال‌های اخیر توجه خاصی به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان شده و در اعتبارات سال جاری 97 میلیارد ریال اعتبار به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان اختصاص داده‌ایم.

فرماندار دشتستان اذعان داشت: آموزش یکی از مهم‌ترین مسائل در جوامع انسانی است که نقش مهمی در توسعه علمی میهن اسلامی دارد و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سطح شهرستان بر اساس اولویت‌ها و نیازها 41 میلیارد و 500 میلیون ریال به این فصل اعتبار اختصاص یافته است.

خسروی ادامه داد: راه‌ها از مهم‌ترین شریان‌های حیانی و ارتباطی در کشورها محسوب می‌شوند و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دشتستان 86 میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و ترابری و حمل و نقل اختصاص یافته است.

وی گفت: در زمینه آبفا و آبفار بر اساس نیازهای مناطق اعتبارات به نحو چشمگیری افزایش داشته و به 36 میلیارد ریال در سال جاری افزایش یافته است.

خسروی در خصوص اعتبارات حوزه انرژی شهرستان دشتستان عنوان کرد: اعتبارات حوزه انرژی شهرستان دشتستان در سال جاری به 29 میلیارد و 500 میلیون ریال رسیده است.

وی حوزه بهداشت و درمان را یکی از مهم‌تین نیازهای جامعه شهرستان دشتستان برشمرد و گفت: در سال جاری 18 میلیارد ریال اعتبارات برای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی شهرستان دشتستان و گسترش خدمات بهداشتی در نظر گرفته‌ایم و 7 میلیارد ریال اعتبار برای فعالیت‌های عمومی و متفرقه شهرستان دشتستان در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول