اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه:

دشمن قدرت شکست اراده ملت ایران را ندارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمن نتوانست با اقدامات ضدفرهنگی اراده ملت ایران را بشکند.

دشمن قدرت شکست اراده ملت ایران را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ظهر امروز محمدنظر عظیمی در نشست خبری به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر که با اصحاب رسانه و مطبوعات استان کرمانشاه در دفتر فرماندهی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان برگزار شد، اظهار کرد: بخشی از ناهنجاری‌های جامعه ایران متاثر از کارهای تبلیغاتی دشمنان است، لذا تاثیراتی که انقلاب اسلامی در جهان از خود بر جای گذاشته، بر کسی پوشیده نیست‌.

عظیمی با بیان اینکه دشمنان همواره در تلاش بوده و هستند که با اقدامات ضدفرهنگی اراده ملت ایران را بشکنند، تصریح کرد: ملت بزرگ و قهرمان ایران همیشه آماده و قهرمان هر میدان بوده و هست.

وی تصریح کرد: ما باید از ظرفیت‌های دین مبین اسلام بهره بگیریم و امر به معروف و نهی از منکر یکی از این ظرفیت‌ها در راستای تقویت فرهنگ اجتماعی جامعه است.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: جمعه اول محرم روز حماسه حسینی‌، بیداری اسلامی و حکومت مهدوی نامگذاری شده است که در این روز سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه‌، اجرای تذکر لسانی در اطراف نماز جمعه‌، انجام تبلیغات گسترده در محل برگزاری نماز جمعه و برپایی راهپیمایی توسط نمازگزاران در خصوص ضرورت گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از برنامه‌های این روز است.

وی افزود: انجام تذکر لسانی در سطح گسترده و فراگیر اطراف مسجد‌، تشکل‌های مذهبی، برگزاری نشست شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در مدارس و اجرای تذکر لسانی در اصناف از برنامه‌های روز شنبه دوم محرم است.

عظیمی عنوان این روز را بازار اسلامی، اقتصاد مقاومتی و تولید ملی نامید.

وی ادامه داد: همچنین روز یکشنبه سوم محرم روز قانون‌مداری، وجدان‌کاری و سلامت‌اداری نام گرفته و از برنامه‌های آن روز می‌توان به همایش ادارات و کارخانجات با موضوع راهکارهای تقویت فعالیت شوراهای امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد.

عظیمی خاطرنشان کرد: روز دوشنبه مصادف با روز رسانه‌های مجازی، اعتلای فرهنگی و خودباوری است که در این روز همایش ستاد احیا شهرستان‌ها‌، نشست با صاحبان فضاهای مجازی دینی و نشریات برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های چهارم محرم‌، تصریح کرد: این روز با عنوان اقتدار ملی، امنیت اجتماعی و حقوق شهروندی نامگذاری شده است و در این روز همایش معاونت سازمان‌های اجرایی و اجرای تذکر لسانی توسط بسیج در سطح شهر با شعار لبیک یا حسین و همایش توجیهی امر به معروف و نهی از منکر در مراکز بهداشتی و درمانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: جوانان‌، تحکیم خانواده و عفت عمومی عنوان روز ششم محرم است که از برنامه‌های این روز همایش بانوان و تبیین نقش زنان در عرصه امر به معروف و نهی از منکر، گردهمایی بانوان دستگاه‌ها با هدف ترویج تذکر لسانی در خانواده است.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: تذکر لسانی‌، نظارت همگانی و پیام عاشورایی عنوان روز هفتم محرم است و از برنامه‌هایی اجرایی این روز می‌توان به همایش معاونت با موضوع فرهنگی راهکارهای آموزشی و تبلیغات موثر و برگزاری نشست با محوریت تذکر لسانی در دانشگاه‌ها و تجلیل از اساتید و نخبگان حوزه و دانشگاه‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول