اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف خراسان‌شمالی خبر داد

برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌شمالی از برگزاری همایش توجیهی هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان خبر داد.

برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر

حسینعلی یوسفعلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد تصریح کرد: این همایش به مناسبت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر و ماه محرم با شرکت اعضای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌ها و همچنین ستاد حفاظت اجتماعی برگزار می‌شود.

وی برگزاری همایش‌های اختصاصی معاونت‌ها در هفته امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: این همایش‌ها شامل همایش معاونت فرهنگی، معاونت ادارات و کارخانجات، معاونت تشکل‌های مردمی و معاونت سازمان‌های اجرایی می‌شود که در طول این هفته تحقق می‌یابد.

یوسفعلی‌زاده همچنین با اشاره به نام‌گذاری روزهای هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر افزود: این هفته از 26 آبان‌ماه آغاز می‌شود و تا دوم آذر‌ماه ادامه دارد؛ هر یک از روزهای این هفته با عناوین مختلف و متناسب نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه نخستین روز از هفته امر به معروف و نهی از منکر حماسه حسینی، بیداری اسلامی، حکومت مهدوی نام‌گذاری شده است، گفت: به همین منظور همایش‌های مردمی اعم از آمرین، ستاد حفاظت اجتماعی و ... در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

به گفته یوسفعلی‌زاده، در این روز چهار همایش توسط ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌شمالی به اجرا در خواهد آمد.

وی اظهار داشت:‌ دومین روز از هفته امر به معروف و نهی از منکر با عنوان بازار اسلامی، اقتصاد مقاومتی و تولید ملی نام‌گذاری شده است که به همین مناسبت همایش بازاریان و اصناف را برگزار خواهیم کرد.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه، قانون‌مداری، وجدان کاری و سلامت اداری سومین روز از این هفته نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: برنامه‌‌هایی متناسب با این روز برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.

وی رسانه و فضای مجازی، اعتلای فرهنگی و خودباوری ملی را از برنامه‌های چهارمین روز هفته امر به معروف و نهی از منکر در خراسان‌شمالی برشمرد و گفت: برگزاری نشست خبری و مراسم‌های فرهنگی از برنامه‌های این روز به شمار می‌رود.

یوسفعلی‌زاده عنوان پنجمین روز از هفته ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌شمالی را اقتدار ملی، امنیت اجتماعی و حقوق شهروندی اعلام کرد و افزود: به همین مناسبت همایش‌های تخصصی حقوق با حضور قضات و کارشناسان حقوق برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جوانان، تحکیم خانواده و عفت عمومی ششمین روز از نام‌های این هفته را تشکیل می‌دهد که در این زمینه نیز برنامه‌هایی متناسب با رویکرد جوانان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی عنوان آخرین روز از هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان را تذکر لسانی، نظارت همگانی و پیام عاشورایی اعلام کرد و افزود: برگزاری طرح‌های تذکر لسانی در سطح خراسان‌شمالی از برنامه‌های محوری این روز است.

وی با اشاره به اینکه خراسان‌شمالی از استان‌های مجری طرح تذکر لسانی محسوب می‌شود، گفت:‌ با مشارکت مردم این طرح به شایستگی در استان به اجرا گذاشته شده است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان‌شمالی همچنین با اشاره به اهمیت این فریضه برای سالم‌سازی اجتماع و سعادت افراد تاکید کرد: همه باید توصیه‌های تعالیم الهی را برای پیشبرد این فریضه الهی جدی بگیرند.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول