اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

آمادگی متین ورامین از 3 میزبانی لیگ برتر والیبال

خبرگزاری فارس: بر اساس برنامه ارائه شده از سوی فدراسیون والیبال، تیم متین ورامین تا پایان هفته یازدهم در سه بازی میزبان و چهار بازی میهمان رقبای لیگ برتری خود خواهد بود.

آمادگی متین ورامین از 3 میزبانی لیگ برتر والیبال

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، تیم متین ورامین در دور رفت این رقابت‌ها، چهارشنبه 24 آبان ماه سال جاری از ساعت 17 میزبان تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس است که با توجه به شرایط مناسب روحی تیم به جهت برد هفته گذشته در زمین موسسه مالی میزان مشهد این امیدواری وجود دارد با غلبه بر حریف بندرعباسی، نیم نگاهی به بالای جدول داشته باشد.

نماینده ورامین در هفته هفتم و هشتم میهمان تیم‌های بازرگانی جواهری گنبد و پیکان خواهد بود و در هفته نهم در روز چهارشنبه هشتم آذرماه سال جاری میزبان تیم شهرداری ارومیه یکی از مدعیان لیگ است.

در هفته دهم و در روز یکشنبه مورخ 12 آذرماه، نوین کشاورز تهران به ورامین خواهد آمد تا مقابل یاران مصطفی کارخانه صف‌آرایی کند.

آخرین دیدار متین ورامین در دور رفت مسابقات در مقابل کاله خواهد بود که می‌بایست نماینده ورامین برای تثبیت جایگاهی مناسب در جدول راهی مازندران شود.

تیم متین ورامین درحال حاضر بعد از تیم‌های کاله مازندران، پیشگامان کویر یزد، پیکان تهران و شهرداری ارومیه با 9 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول