اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ثبت قرارداد رسمی

ملی‌پوشان والیبال نشسته قم به ذوب آهن اصفهان پیوستند

خبرگزاری فارس: والیبالیست‌های قمی و عضو تیم ملی والیبال نشسته کشورمان بعد از همراهی تیم قم در فصل قبل لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به تیم لیگ برتری ذوب آهن اصفهان پیوستند.

ملی‌پوشان والیبال نشسته قم به ذوب آهن اصفهان پیوستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر والیبال نشسته قهرمانی باشگاه‌های کشور از هفته آینده آغاز می‌شود و در حالی که تیم والیبال نشسته قم از حضور در این رقابت‌ها انصراف داده است، سه والیبالیست معلول قمی در این رقابت‌ها در ترکیب تیم ذوب آهن اصفهان به میدان می‌روند.

علاوه بر حضور مداوم در مسابقات لیگ‌های والیبال نشسته باشگاه‌های کشور و همچنین به دست آوردن عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ دسته اول کشور، معرفی بازیکنان شاخص به سطح اول والیبال نشسته کشور موجب شده است تا قم همواره یکی از استان‌های موفق در این رشته ورزشی باشد.

امسال چند بازیکن بومی که در تیم‌های اعزامی قم به مسابقات لیگ و قهرمانی کشور بازی می‌کردند، بار دیگر به تیم‌های رقیب قم بازگشتند تا قم امسال تیمی در لیگ برتر والیبال نشسته نداشته باشد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجمن والیبال نشسته فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان، فصل جدید پیکارهای لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه‌های کشور از بیستم آبان ماه آغاز می‌شود و تیم‌های لیگ برتر این روزها در تلاش برای جذب بهترین بازیکنان در ترکیب خود هستند.

سید حسین حسینی‌جد، حسین گلستانی و حسن حسین‌لو سه والیبالیست شاخص استان قم هستند که بعد از قطعی شدن عدم حضور نماینده قم در فصل جدید لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه‌های کشور به پیشنهاد تیم ذوب آهن اصفهان پاسخ مثبت داده و با ثبت قرارداد رسمی به نماینده پرقدرت اصفهان پیوستند.

حسینی‌جد و حسین‌لو، دو بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال نشسته کشورمان هستند که از جمله سرمایه‌های والیبال نشسته و ورزش معلولان قم به شمار می‌روند و سابقه کسب عنوان قهرمانی جهان همراه با تیم ملی کشورمان را در کارنامه دارند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول