اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم لیگ برتر والیبال

والیبالیست‌های کاله به دیدار شهرداری تبریز می‌روند

خبرگزاری فارس: در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر چهارشنبه تیم صدرنشین کاله مازندران در دیداری خانگی در سالن 2هزار نفری پیامبر اعظم(ص) این شهرستان به دیدار شهرداری تبریز می‌رود.

والیبالیست‌های کاله به دیدار شهرداری تبریز می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در هفته پنجم بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور از ساعت 15 و 30 دقیقه چهارشنبه دو تیم قدرتمند کاله مازندران و شهرداری تبریز در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم این شهرستان به مصاف هم می‌روند.

تیم صدرنشین کاله مازندران در چهار هفته گذشته تنها یک ست به حریفان خود واگذار کرد و هم‌اکنون با اقتدار کامل با کسب تمام امتیازات دیدارهای گذشته با 12 امتیاز در مکان نخست جدول این رقابت‌ها یکه‌تازی می‌کند.

تنها نماینده مازندران هفته گذشته نیز توانست در دیداری خانگی با حمایت پرشور هواداران آملی سایپای پرقدرت استان البرز را با نتیجه سه بر یک از پیش رو بردارد و شاگردان فرهاد نفرزاده دیگر مربی نام‌آشنای والیبالی شمال کشور را با شکست بدرقه کند.

از سوی فدراسیون والیبال مسعود یزدان‌پناه و علیرضا قریب به عنوان داوران این دیدار انتخاب شدند و غفار درخشنده ناظر و نماینده فدراسیون است.

در شهرداری تبریز که هدایت آن را قاسم تاجری برعهده دارد، ساسان دژآرا، پرویز پرشکی، مهدی کریمی، سیدعلی سجادی، محمد عمده غیاثی و دانیال آنتیونو توپ می‌زنند.

در مقابل برای کاله مازندران که بهروز عطایی سرمربی این تیم است، حمزه زرینی، صابر نریمان‌نژاد، عادل غلامی، مهدی رنجبر، شهرام محمودی، حمید جعفری، عبدالرضا علیزاده، رضا قرا، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور، سیدمحمد موسوی عراقی و ولادو پتکوویچ در ترکیب جای دارند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول