اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود ابهامات زیاد قطعی شد

حضور تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن در لیگ برتر

خبرگزاری فارس: با وجود بحث‌هایی که در مورد انحلال تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن وجود داشت، این تیم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر نیز حضور پیدا می‌کند.

حضور تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فصل جدید مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته از پنج‌شنبه هفته جاری آغاز می‌شود و همچون فصل‌های گذشته تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن تنها نماینده اصفهان در این مسابقات است.

پس از بروز مشکلات مالی باشگاه ذوب‌آهن که منجر به تعطیلی تیم‌های بسیاری در این باشگاه شد، تردیدهای زیادی در مورد ادامه فعالیت تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن که عناوین متعدد جهانی کسب کرده، نیز وجود داشت، اما در نهایت تصمیم به حفظ این تیم گرفته شد.

خسرو ابراهیمی مدیر‌عامل باشگاه ذوب‌آهن از ورزشکاران رشته والیبال نشسته بوده و با این تیم عناوین قهرمانی زیادی کسب کرده است، از این رو به نظر می‌رسد حضور وی در پست مدیر عاملی ذوب‌آهن در این امر بی‌تأثیر نبوده است.

به گزارش فارس، نخستین مرحله رقابت‌های دور رفت لیگ برتر والیبال نشسته با عنوان جام ایثار از 18 آبان‌ماه با حضور شش تیم آغاز می‌شود.

در این مسابقات تیم‌های ذوب آهن اصفهان، ثامن‌الحجج(ع) سبزوار، صنعت نفت آبادان، گسترش فولاد تبریز، نفت و گاز گچساران و شهرداری تبریز طی دو روز به مصاف هم می‌روند.

برنامه این رقابت‌ها به شرح زیر است:

ذوب آهن اصفهان - ثامن‌الحجج(ع) سبزوار (پنجشنبه 18 آبان، ساعت 15)

نفت و گاز گچساران - شهرداری تبریز (پنجشنبه 18 آبان، ساعت 15)

صنعت نفت آبادان - گسترش فولاد تبریز (جمعه 19 آبان، ساعت 15)

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول