اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساعت 17 امروز

والیبال متین‌ ورامین به مصاف مشهد می‌رود

خبرگزاری فارس: در راستای هفته پنجم لیگ برتر والیبال کشور تیم متین ورامین به مصاف تیم میزان مشهد می‌رود.

والیبال متین‌ ورامین به مصاف مشهد می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، تیم والیبال متین ورامین در راستای هفته پنجم لیگ برتر ساعت 17 در برابر تیم میزان مشهد قرار می‌گیرند.

تیم والیبال میزان امروز در یکی از دیدنی ترین بازی‌ها ساعت 17  در سالن مهران مشهد در برابر متین وارنا ورامین قرار می گیرد.

آسمان خراشان ورامین در حالی امروز در برابر میزان مشهد قرار می گیرند که بازی قبلی خود را با نتیجه 3 بر 1 در ورامین به پیشگامان کویر یزد واگذار کردند، متین که در هفته‌های گذشته پر نوسان ظاهر شده است، برای آن که از کورس مدعیان عقب نیفتد به پیروزی مقابل میزان نیاز دارد.

از طرفی میزان مشهد در بازی قبلی خود توانسته است 3 بر 2 در تهران پیکان،مدافع عنوان قهرمانی را شکست داده و شگفتی آفرین باشد و حال با روحیه ای مضاعف در برابر متین ورامین قرار گیرد.

تیم شگفتی ساز و غول کش میزان مشهد میزان در چهار هفته‌ نخست لیگ برتر سه برد را در کارنامه خود ثبت کرده و با غلبه بر تیم‌های مدعی شهرداری ارومیه و پیکان تهران لقب شگفتی ساز و غول کش لیگ برتر را به خود اختصاص داده است.

حالا مشهدی‌ها در خانه به انتظار نامداران متین ورامین و مصطفی کارخانه پر افتخارترین مربی لیگ ایران نشسته‌اند.

مصاف جوانان جویای نام و هماهنگ میزان مشهد در برابر ستارگان نام آشنای متین ورامین نوید یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این هفته‌ را به علاقمندان والیبال می‌دهد.

هم اکنون میزان مشهد با هشت امتیاز پس از کاله مازندران و پیشگامان کویر یزد در جایگاه سوم جدول و متین ورامین با شش امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول