اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان:

1500 والیبالیست برای حضور در تیم ملی استعدادیابی شدند

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی والیبال نوجوانان با اشاره به کسب مقام اول در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا گفت: بیش از یک هزار و 500 نفر برای حضور در تیم ملی نوجوانان استعدادیابی شدند.

1500 والیبالیست برای حضور در تیم ملی استعدادیابی شدند

رحمت نوری امروز در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اعلام اینکه طرح استعدادیابی تیم ملی از یک سال پیش برای تشکیل تیم ملی نوجوانان آغاز شد، بیان داشت: از یک‌هزار و 500 نفر تست گرفته شد که 19 نفر در تیم A و 25 نفر در تیمB  گزینش شدند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت در رده سنی پایه شرایط خاص خود را دارد، گفت: فعالیت در رده‌های سنی پایه علاوه بر توجه به شرایط فنی، توجه به عوامل روحی و روانی را هم شامل می‌شود که نتایج بدست آمده بیانگر موفقیت کادر فنی تیم ملی بوده است.

این مربی کشورمان حضور تیم‌های قدرتمند چین، ژاپن، کره جنوبی، تایلند و تایوان برای کسب سهمیه جهانی را موجب افزایش کیفی این مسابقات برای کسب سهمیه جهانی دانست و خاطرنشان کرد: تیم ملی نوجوانان ایران در ابتدا با استرس فعالیت را آغاز کرد ولی رفته رفته به کیفیت و توان این تیم افزوده شد.

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان، سخت‌ترین بازی‌ها را بازی با تیم‌های ژاپن و چین ذکر کرد و با اشاره به برگزاری این مسابقات در پنج گیم و عدم برگزاری بازی‌های تدارکاتی تیم ایران یادآور شد: مهارت‌های تاکتیکی و فنی بالایی در این مسابقات برای علاقمندان به نمایش درآمد.

وی به موفقیت تیم ملی نوجوانان در گیم پنجم را دارای پیام‌های مختلف دانست و افزود: برتر بودن تیم ما در مراحل پایانی این بازی‌ها به دلیل ایجاد شرایط ایده‌آل روحی، روانی، فنی و بدنسازی توسط مربیان ذکر کرد و خاطرنشان کرد: تیم ملی نوجوانان، شش ساعت تمرین مفید در روز برگزار می‌کرد و به راحتی تا پنج گیم و حتی بیشتر توان خود را به نمایش می‌گذاشت.

این مربی کشورمان کسب رتبه نخست تیم ملی نوجوانان ایران در مسابقات آسیایی و کسب سهمیه جهانی والیبال نوجوانان جهان را آغازی بر تلاش‌های جدید به منظور کسب نتایج در شرایط جهانی دانست و گفت: شناسایی و ترمیم نقاط ضعف و برگزاری مسابقات تدارکاتی و حضور بازیکنان جدید در برخی از پست‌ها با نظر و صلاحدید آقای مظفری به عنوان سرمربی تیم انجام شود.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول