اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر والیبال صورت گرفت

پیشگامان پیشگام رقابت‌های والیبال/ توقف متین تهران مقابل پیشگامان

خبرگزاری فارس: در ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال، تیم پیشگامان کویر یزد و متین ورامین به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر یک به سود نماینده یزد در لیگ پایان یافت.

پیشگامان پیشگام رقابت‌های والیبال/ توقف متین تهران مقابل پیشگامان

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، این دیدار در ست اول و دوم چندان از حساسیت بالایی برخوردار نبود، اما هر دو تیم در کسب امتیاز تلاشی مضاعف داشتند که پیشگامان توانست در ست اول 25 بر 16 تیم ورامینی را شکست دهد.

این بازی در ست دوم با پیروز متین ورامین ادامه یافت و شاگردان مصطفی کارخانه توانستند 25 بر 23 پیشگامانی‌ها را شکست دهند.

پیشگامان کویر که کسب 25 امتیاز در ست دوم را به متین ورامین واگذار کرده بود در ست سوم اما بازی جدی‌تری از خود نشان داد و متین ورامین را به شکست محکوم کرد.

پیشگامان کویر ست سوم این رقابت را آغاز کرد و با کسب نخستین هشت امتیاز از حریف تهرانی خود پیشی گرفت و با سه امتیاز بیشتر موفق به کسب 19 امتیاز شد.

متین ورامین اما در امتیاز 19 بر 16 به سود پیشگامان با دریافت تایم استراحت روند امتیاز گیری پیشگامان را متوقف کرد، اما با شروع دوباره این ست، نماینده یزد موفق به امتیاز گیری شد و اختلاف امتیاز را به پنج رساند.

مصطفی کارخانه با تعویض در ترکیب تیم موفق به کسب امتیاز شد و اختلاف امتیاز را به سه رساند، اما در نهایت با امتیاز گیری شاگردان میرحسینی و اختلاف پنج امتیازی این ست با نتیجه 25 بر 20 به سود یزدی‌ها پایان یافت تا نتیجه بازی در پایان سه ست دو بر یک به سود نماینده یزد در لیگ باشد.

ست چهارم در این دیدار که برای هر دو تیم تعیین کننده بود، توسط ورامینی‌ها آغاز شد که با یک سرویس بلند به زمین پیشگامان و دفع این ضربه با آبشار رمضانی نخستین امتیاز برای پیشگامان به ثبت رسید.

شاگردان مصطفی کارخانه اما با تلاش خود موفق شدند در امتیاز چهارم این ست با پیشگامان به تساوی برسند.

نماینده یزد اما در ادامه این ست سه امتیاز پیش افتاد و با وجود برخورد توپ در سرویس بازیکن بلند قد برزیلی، این تیم همچنان دو امتیاز جلو بود تا هشت امتیاز نخست این ست را نیز به دست آورد.

با شروع مجدد ست چهارم و امتیازگیری هر دو تیم از امتیاز 11 تا 13 در حالت تساوی پیش رفت که میرحسینی با بهره‌گیری از تایم استراحت روند امتیازگیری متین ورامین را متوقف کرد و پیشگامان سه امتیاز جلو افتاد.

سرمربی والیبال متین ورامین با تعویض‌های مکرر در ست چهارم موفق شد با کسب 18 امتیاز تنها یک امتیاز از نماینده یزد عقب باشد، اما بازهم روند امتیاز گیری این تیم متوقف شد.

تیم ورامین در ترکیب خود در ست چهارم از پنج بازیکن بلند قد در دفاع از تور و زمین بهره می‌برد تا ضربات حمله پیشگامانی‌ها را دفع کند.

تلاش هر دو تیم برای کسب امتیاز در این ست ستودنی بود به طوری که اختلاف امتیاز هر دو تیم تا 22 امتیاز تنها یک امتیاز بود.

متین ورامین در دقایق پایانی دیدار باز هم روند امتیاز گیری نماینده یزد را متوقف کرد، اما با شروع دوباری این ست توسط پیشگامان، نخستین امتیاز به سود شاگردان میرحسینی به ثبت رسید.

در اوج حساسیت این دیدار، پیشگامان توانست با سه اختلاف امتیاز نتیجه این ست را 25 بر 22 به سود خود پایان دهد تا این دیدار نیز سه بر یک به سود یزد به پایان برسد.

به گزارش فارس، این رقابت در سالن شهید گل عباسی ورامین برگزار شد و پیشگامان یزد در دیداری حساس و نفس‌گیر در چهار ست موفق به شکست متین ورامین شد تا همچنان پیشتاز پیروزی این رقابت‌ها باشد

پیشگامان با هشت امتیاز در رتبه دوم جدول قرار داشت و با کسب سه امتیاز دیگر در این دیدار جایگاه خود را همچنان حفظ کرد در حالی‌که متین ورامین با دو امتیاز کمتر در ردیف چهارم جدول جا خوش کرده بود.

تیم والیبال پیشگامان در بازی بعدی خود روز چهارشنبه در تهران میهمان نوین کشاورز تهران خواهد بود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول