اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین دیدار لیگ برتر والیبال نشسته کشور

تیم والیبال نشسته ثامن‌الحجج(ع) سبزوار به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن‌الحجج(ع) سبزوار گفت: برای نخستین‌بار یک نماینده از خراسان ‌رضوی در لیگ برتر والیبال نشسته کشور حضور خواهد داشت.

تیم والیبال نشسته ثامن‌الحجج(ع) سبزوار به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، هادی رضایی، سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن‌الحجج سبزوار اظهار کرد: در نخستین روز رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته کشور در سال 91 روز پنجشنبه 18 آبان‌ماه از ساعت 15 در فولادشهر اصفهان به مصاف تیم ذوب‌آهن اصفهان می‌رویم.

وی با اشاره به اینکه این نخستین‌بار است که والیبال نشسته خراسان رضوی در لیگ برتر کشور نماینده دارد، ادامه داد: در نخستین بازی خود در یک رقابت مشکل با تیم قهرمان باشگاه‌های جهان دیدار خواهیم کرد.

رضایی افزود: تیم خوبی را برای حضور در لیگ برتر آماده کرده‌ایم و با کمک بازیکنان که بیشتر آنان بومی استان هستند برای قهرمانی در لیگ تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن‌الحجج(ع) سبزوار در مورد تمرینات این تیم عنوان کرد: تمرینات این تیم از حدود یک هفته پیش آغاز شد و اردوی آمادگی 3 روزه تیم برای حضور قدرتمندانه در نخستین دیدار خود از روز یکشنبه 14 آبان در سالن جانبازان مجموعه ورزشی تختی مشهد در حال برگزاری است.

وی همچنین از برگزاری بازی دوستانه این تیم با تیم دسته یکی مخابرات مشهد خبر داد و اظهار داشت: روز پنج‌شنبه هفته آینده 25 آبان ماه در دومین بازی رسمی خود در چارچوب بازی‌های لیگ برتر والیبال نشسته کشور در سبزوار میزبان تیم فیروز قزوین هستیم.

جعفر دولت‌آبادی به‌عنوان سرپرست و محمدرضا هراتی به‌ عنوان کمک این تیم را در این رقابت‌ها همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/ل30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول