اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فردوس خبر داد

کشف 2100 قطعه سکه تقلبی در فردوس

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان فردوس از کشف 2 هزار و 100 قطعه سکه تقلبی و دستگیری دو متهم در این شهرستان خبر داد.

کشف 2100 قطعه سکه تقلبی در فردوس

محمدحسن قلیچ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی این فرماندهی در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک که به همین سبب خودرو متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران در بازرسی از خودروی پراید موفق به کشف یک عدد کیسه حاوی تعداد 2 هزار و 100 قطعه سکه بدلی به وزن تقریبی دو کیلو و 780 گرم از زیر صندلی شدند.

فرمانده انتظامی فردوس افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه با اشاره به اینکه فردی با تلفن همراه وی تماس و خود را اهل یکی از استان‌های غربی معرفی و عنوان کرده به همراه پسرعموی خود در حین چرای گوسفندان تعدادی سکه پیدا کرده که اگر بتوانید آن را به فروش برسانید پول آن را به میزان مساوی تقسیم می‌کنیم.

قلیچ تصریح کرد:  متهم موضوع را با یکی از دوستان خود که طلافروش بوده مطرح و سپس به یکی از روستاهای اطراف شهرستان‌های غربی کشور مراجعه و 2 هزار و100 قطعه سکه را خریداری می‌کنند که این دو متهم با اقدام به موقع مأموران ایستگاه بازرسی شهرستان فردوس دستگیر شدند.

وی یادآور شد: در این ارتباط دو نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد که متهمان با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول