اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی:

حرکت در مسیر ولایت ایران را از گردنه تاریخی انقلاب عبور می‌دهد

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: حرکت در مسیر ولایت ایران را از گردنه تاریخی انقلاب عبور می‌دهد.

حرکت در مسیر ولایت ایران را از گردنه تاریخی انقلاب عبور می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمد هادی بهشتی‌پور ظهر امروز در جلسه هدایت سیاسی کارکنان فرماندهی نیروی انتظامی ایلام اظهار داشت: دشمنان انقلاب و اسلام همواره در صدد تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمده‌اند.

وی ادامه داد: عنایت به عمر 33 ساله پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی مبین این حقیقت بزرگ است که دشمنان از هیچ تلاشی علیه انقلاب کوتاهی نکرده‌اند.

این روحانی اضافه کرد: دشمن همواره درصدد انحراف اذهان عمومی ملت است و همیشه با شکل‌ها و ترفندهای مختلف قصد دارد کشور و مسئولان را به چالش بکشاند اما خوشبختانه در این راه هیچگاه موفق عمل نکرده است.

بهشتی‌پور تصریح کرد: ملت ایران همواره در مسیر و خط مستقیم الهی حرکت کرده و در این راه همواره موفق عمل کرده‌اند که جای تقدیر و تحسین دارد و اکنون نیز باید با ایمان راسخ و عزمی خستگی ناپذیر دشمن را در رسیدن به هدف‌های پلیدش ناکام گذاشت.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: بهترین روش برای عبور از توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب حرکت در مسیر ولایت و پیروی از فرامین ولی امر مسلمین است.

وی ادامه داد: توجه به بیانات معظم له همانند چراغ روشنی در تاریکی است که راهنمای ملت و مسئولان ما در گردنه‌های پر پیچ و خم و دشوار این انقلاب بوده و خواهد بود.

این روحانی اضافه کرد: با وحدت و انسجام ملی می‌توان در این برهه از زمان نیز توطئه‌های دشمنان را در حوزه فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها را خنثی کرده و این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد. 

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول