اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد

دستگیری 4 اراذل و اوباش همدست در قتل خیابان امام ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: چهار نفر اراذل و اوباش همدست در قتل خیابان امام(ره) ارومیه دستگیر شدند.

دستگیری 4 اراذل و اوباش همدست در قتل خیابان امام ارومیه

رسول النقی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یکی از اراذل و اوباش ارومیه که به همراه چهار نفر از دوستان خود دو روز پیش ساعت 16 با قمه‌ای وارد مغازه کفش‌فروشی در خیابان امام ارومیه شده بودند و شاگرد این مغازه را که با هم اختلاف و نزاع قبلی داشته‌اند به قتل رسانده بود متواری است ولی چهار همدستان او دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه این مغازه مجهز به دوربین مدار بسته بود، تصریح کرد: بر اساس فیلم ضبط شده توسط این دوربین‌ها قاتل پس از ورود به مغازه با توهین به صاحب مغازه او را تهدید می‌کند و در حالی که شاگرد مغازه تلاش در آرام‌کردن قاتل را داشت قاتل به او حمله‌ور شده و با وارد کردن ضربه‌ای به شاهرگ شاگرد مغازه او را به قتل می‌رساند.

النقی‌پور با اشاره به همدستی چهار نفر دیگر از اراذل و اوباش ارومیه در این قتل، افزود: چهار نفر از دوستان قاتل نیز که در خارج از مغازه در داخل خودرو منتظر قاتل بودند او را از صحنه قتل فراری داده و آلت قتل را نیز مخفی می‌کنند.

وی بیان اینکه در حال حاضر قاتل فراری است، خاطرنشان کرد: چهار همدست قاتل نیز دستگیر شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی اعلام کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده قاتل و مقتول در گذشته نیز نزاع داشتند و بر اساس کینه قبلی مقتول را به قتل رسانده است.

النقی‌پور با بیان اینکه پدر قاتل نیز شرارت‌های مکرری در پرونده خود دارد، اظهار داشت: در حال حاضر قاتل و پدر او که در این قتل نقش نداشت نیز متواری هستند.

وی با بیان اینکه هویت قاتل دقیقاً محرز شده است، افزود: پدر قاتل و قاتل و همچنین مقتول دارای سوابق متعدد چاقوکشی، کلاه‌برداری و نزاع هستند.

النقی‌پور اعلام کرد: پلیس آگاهی استان به دنبال قاتل فراری است و به امید خداوند به زودی مخفیگاه قاتل توسط نیروهای دایره جنایی کشف می‌شود.

وی با بیان اینکه این نزاع‌ها میان اراذل و اوباش به دلیل اختلافات بی‌اساس و بی‌مورد منجر به قتل‌های ناخواسته زیادی در جامعه می‌شود، گفت: خانواده‌ها نباید نسبت به سرنوشت فرزندان خود بی‌تفاوت باشند و بر رفتار آنها و ورود و خروج فرزندانشان از منزل نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول