اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان:

درخواست افزایش امنیت در خمینی شهر حق مردم است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه شهرستان خمینی شهر مردمی ولایت‌مدار و معتقد به خاندان اهل‌بیت(ع) دارد، گفت: درخواست افزایش امنیت در خمینی شهر حق مردم است.

درخواست افزایش امنیت در خمینی شهر حق مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخانی ظهر امروز در مراسم افتتاح کلانتری جدید خمینی شهر با بیان اینکه کم‌ترین خدمت ما به این مردم راه‌اندازی یک کلانتری جدید است، اظهار کرد: امروز کلانتری به عنوان پناهگاه مردم محسوب می‌شود و در واقع افزایش کلانتری به عنوان پایگاه نیروی انتظامی در مناطق مورد نیاز به خدمات پلیس از انتظارات مردم است.

وی با اشاره به شعار جامعه محوری پلیس و نیروی انتظامی گفت: محوریت اجرای این شعار در جامعه  فعالیت و خدمات کلانتری‌ها است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: کلانتری‌ها تنها به عنوان مراکز برخورد با متخلفان نیستند، بلکه مراکز مشاوره به مردم در جلوگیری از ناامنی و جرائم در جامعه محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه کلانتری‌ها به عنوان پل ارتباطی با بدنه نیروی انتظامی هستند، گفت: کلانتری یک مرکز تأثیرگذار است و آینه عملکرد نیروی انتظامی را در دیدگاه و ذهن مردم نمایان می‌کند.

آقاخانی در ادامه گفت: سرعت در عمل، پیگیری حضور به موقع در صحنه جرم و ایجاد امنیت بیشتر در حوزه کلانتری از وظایف مسئولان و مأموران نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به سابقه انقلابی و مذهبی مردم خمینی شهر گفت: استحقاق مردم خمینی‌شهر بیش از این است، چرا که ما مسئولان نیروی انتظامی مدیون مردم همیشه در صحنه انقلابی خمینی شهر هستیم.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول