اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی آبیک:

سارقان کابل برق توسط دوربین‌های مدار بسته شکار می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک با اعلام خبر نصب دوربین‌های مدار بسته برای شناسایی سارقان کابل برق، گفت: اهالی روستاها برای برقرارای امنیت، نهایت تعامل و همکاری را با نیروی انتظامی داشته باشند.

سارقان کابل برق توسط دوربین‌های مدار بسته شکار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک منصور خدایی ظهر امروز در همایش شوراهای اسلامی بخش مرکزی شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: منصفانه باید گفت که شوراهای اسلامی روستاها با همکاری بسیار خوب با نیروی انتظامی در زمینه ساخت و سازها سبب دلگرمی نیروی انتظامی شده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه با استقرار نیروی انتظامی در نقاطی که مد نظر بود، پلیس پررونق‌تر و پررنگ‌تر در بین مردم حضور خواهد داشت و امنیت را برای مردم مناطق مختلف به همراه داشته و دارد.

این مسئول با اشاره به نزدیک بودن عید سعید قربان گفت: اهالی که دارای احشام هستند باید به ورودی و خروجی روستاها توجه داشته و در نگهداری و مراقبت از دام‌ها و احشام دقت لازم را داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک اذعان کرد: در زمینه پیشگیری از سرقت سیم و کابل‌های برق در روستاها از اهالی روستاها می‌خواهیم که در صورت مشاهده مورد مشکوک به نیروی انتظامی اطلاع دهند که البته در آینده نزدیک برای رفع این مشکل دوربین‌های مدار بسته را نیز در دستور کار داریم.

خدایی با ذکر اینکه استفاده مردم از ماهواره ممنوع است، افزود: با توجه به تهاجم فرهنگی می‌طلبد که شوراها و دهیاران فرهنگ‌سازی لازم را در زمینه عدم استفاده از ماهواره داشته باشند.

وی بیان کرد: مردم روستاها اگر به مأموری برخورد کردند که لباس نیروی انتظامی به تن دارد باید کارت شناسایی درخواست کنند، چراکه چند مورد تحت عنوان مأمور نیروی انتظامی به درب منازل مراجعه کرده‌اند که باید مراقب چنین افرادی بوده و فریب ظاهرشان را نخورد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول