اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش نیروی انتظامی آبیک

35 توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: نیروی انتظامی 35 توزیع‌کننده و نگهداری‌کننده مواد مخدر را در شهرستان آبیک دستگیر کرد.

35 توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، در طرح ارتقای امنیت اجتماعی که از سوی نیروی انتظامی شهرستان آبیک اجرا شد، 15 توزیع‌کننده مواد مخدر و 19 نفر از افرادی که مواد مخدر را در منازلشان نگهداری می‌کردند، دستگیر شدند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک در این خصوص در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک، اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از سوی نیروی انتظامی را پشتیبان و در امتداد فعالیت‌های فرهنگی ذکر کرد و افزود: توزیع کنندگان و نگهدارندگان مواد مخدر با تلاش شبانه‌روزی مأموران نیروی انتظامی از 16 خانوار در شهر آبیک شناسایی شده بودند در طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان دستگیر شدند.

حمید بغدادی ادامه داد: بر اساس گزارش ارسالی از سوی نیروی انتظامی از دستگیر شدگان 515 گرم تریاک، 30 گرم شیشه، 12 گرم هروئین و 30 گرم سوخته تریاک و ابزار مصرفی مواد کشف و ضبط شده است.

وی اجرای برنامه‌های جذاب، نشاط آور و جوان‌پسند را از سوی دستگاه‌های فرهنگی ضروری دانست و تصریح کرد: گرچه دستگاه‌های فرهنگی و حمایتی، برنامه‌های فرهنگی مختلفی را در سطح شهرستان آبیک اجرا می‌کنند ولی باید به طور مستمر در زمینه ارتقای سطح فرهنگی نوجوانان و جوانان فعالیت داشته باشند.

این مسئول بر اطلاع‌رسانی رسانه‌ها و مطبوعات در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد تأکید کرد و گفت: والدین باید از دوران کودکی مهارت «نه» گفتن را به فرزندانشان بیاموزند و در رفت و آمد فرزندانشان و دوستان آنان آگاهی داشته باشند تا آنان به انحراف کشیده نشوند، چراکه برخی از نوجوانان و جوانان به خیال اینکه مواد صنعتی نیروزاست و به افزایش حافظه کمک می‌کند از مواد روانگردان و صنعتی استفاده می‌کنند که متأسفانه به سمت اعتیاد نیز کشیده می‌شوند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک بیان کرد: متأسفانه امروز به دلیل تهاجم فرهنگی از سوی دشمنان و توطئه‌های آنان علیه جوانان کشور، مواد مخدر به ویژه روانگردان‌ها به راحتی در دسترس افراد قرار می‌گیرد که سبب ورود آنان به آسیب‌های اجتماعی دیگر می‌شود که لازم است خانواده‌ها و مسئولان با تقویت اعتقادات دینی نوجوانان و جوانان، آنان را از آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد مصون نگاه دارند.

بغدادی یادآور شد: نیروی انتظامی با مشارکت مردم می‌تواند با ناامن کردن مناطق آلوده برای سوداگران مرگ، در راستای ریشه‌کنی این معضل بزرگ گام‌های مطلوبی بردارد تا بتوان به طور جدی با مواد مخدر مبارزه کرد و امنیت خوبی را برای مردم فراهم کرد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول