اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل:

وظیفه خطیر ناجا صیانت از حقوق اجتماعی است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: وظیفه خطیر نیروی انتظامی در برقراری امنیت و آرامش جامعه دفاع و صیانت از حقوق به حق مردم در جامعه است.

وظیفه خطیر ناجا صیانت از حقوق اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم کریم‌خانی عصر امروز در همایش رؤسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های مرزی در اردبیل اظهار داشت: به رغم اینکه پلیس امروز به مجهزترین امکانات و تجهیزات در حفظ امنیت و آرامش جامعه و دفع توطئه‌ها مجهز شده اما در مقابل دشمنان نیز به مدرن‌ترین تجهیزات آراسته شده‌اند که اگر غفلت کنیم در دام آنها به هلاکت می‌رسیم.

وی تصریح کرد: امروز نباید جرایم خرد و کوچک را که ناشی از برخی ناهنجاری‌های اجتماعی است، نادیده بگیریم چرا که دشمن با همین جرایم خرد برای ملت ما کمین‌گاه و قتلگاهی درست کرده است که عبور از آن بسیار تیزهوشی و بصیرت می‌خواهد.

کریم‌خانی خاطر نشان کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند ملت ایران در گذر از پیچ تاریخی باید مراقب ترفندهای دشمن و توطئه‌های آنها باشد تا مبادا گرفتار برخی هیجانات و اقدامات احساسی شود.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: پلیس به عنوان نزدیک‌ترین همراه و همسو با اهداف و آرمان‌های ملت تلاش می‌کند تا امنیت پایداری را در داخل شهرها و خارج از شهرها و مرزها برقرار کند که در این زمینه بیش از گذشته به توانمندی‌ها و آموزش نیروها نیاز داریم.

وی جبهه مبارزه با حرکت خبیث دشمن را جبهه نشان دادن روحیه ایمان و اعتقاد توصیف کرد و ادامه داد: در کنار ایجاد جنگ روانی از سوی دشمن آنها امروز با مواد مخدر، ماهواره، اینترنت و سایت‌های خطرناک به سراغ جوانان ما آمده‌اند که مراقبت خانواده‌ها و مربیان و معلمان در مدارس بیش از هر زمان دیگر ضروری به نظر می‌رسد.

به گزارش فارس، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل بیان کرد: هر چند پلیس مبارزه با مواد مخدر استان 32 درصد در عملکرد خود در کشف باندهای مواد مخدر رشد و بالندگی داشته اما این افزون شدن بر میزان ترانزیت مواد مخدر زنگ خطری است که همه باید نسبت به برطرف کردن زمینه‌های آن هوشیار و دقیق باشیم.

کریم‌خانی در ادامه یادآور شد: استان اردبیل جز سه استان امن کشور می‌باشد به طوریکه ما در اکثر موارد و در کل جرایم در شش ماهه امسال با 10 درصد کاهش روبه‌رو هستیم که به نظر می‌رسد تا پایان امسال این رشد همچنان رو به صعود باشد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول