اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش ماموران نیروی انتظامی دشتی

شهردار از بند شهروند معترض خورموجی رها شد / شهردار: من فقط به قانون عمل کردم

خبرگزاری فارس: کرامت‌الله طاهری شهردار خورموج که ظهر امروز در اتاقش توسط یک شهروند خورموجی به دلیل اعتراض به عملکرد شهرداری حبس شد توسط نیروی انتظامی آزاد شد.

شهردار از بند شهروند معترض خورموجی رها شد / شهردار: من فقط به قانون عمل کردم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی پس از ساعاتی که شهردار خورموج توسط یکی از شهروندان که به وسیله اسلحه کمری در اتاق خود محبوس شده بود با تلاش ماموران نیروی انتظامی وی از این حبس اجباری خارج شد.

این اتفاق در حالی اتفاق افتاده که شهردار خورموج در محل کار خود بوده و این شهروند ناراضی با مراجعه به دفتر شهردار ضمن انتقاد از عملکرد شهردار، وی را با اسلحه کمری در اتاقش محبوس کرده بود.

پس از ساعتی تلاش، این شهروند توسط پلیس دستگیر و این مسئله به سلامتی پایان یافت.

شهردار خورموج پس از این حادثه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس درشهرستان دشتی گفت: اجرای قانون و انجام وظیفه در راستای مصوبات کمیسیون تنظیم بازار و رفع سد معبر موجب این حرکت شد.

کرامت‌الله طاهری در پاسخ به اینکه هدف از اسلحه‌کشی این شهروند بر روی شما چه بوده است افزود: سرکشی و سرپیچی از قانون و سد معبر و ایجاد مزاحمت در رفت و آمد آسان در معبر عمومی دلیل این اقدام شهروند خورموجی بوده و اینجانب هم به استناد تبصره یک از بند 2 ماده 55 قانون شهرداری‌ها انجام وظیفه کردم.

البته این رفتار حرکتی زشت در شهرستان دشتی بود که هیچکس آن را نمی‌پذیرد اما عملکرد و برخورد مأمورین شهرداری نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.

شهری که از امنیت خاصی برخوردار بوده نباید دستخوش چنین حرکت‌هایی شود لذا جا دارد مسئولان ارشد شهرستان نسبت به آسیب‌شنایی این واقعه اقدام و راهکارهای مناسب را برای جلوگیری از اینگونه ناهنجاری‌ها اتخاذ کنند.

کرامت‌الله طاهری شهردار خورموج ظهر امروز توسط یک شهروند خورموجی به دلیل آنچه بی‌احترامی به وی اعلام کرد در اتاقش واقع در شهرداری محبوس شده بود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول