اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمک‌مربی صنعت نفت آبادان:

تغییر کاستا تأثیر منفی بر صنعت نفت ندارد

خبرگزاری فارس: کمک‌مربی صنعت نفت آبادان گفت: تغییر کاستا و رفتنش از این تیم، تغییری بر روحیه بازیکنان صنعت نفت آبادان نداشته است.

تغییر کاستا تأثیر منفی بر صنعت نفت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مرتضی بچاری ظهر امروز در نشست خبری مربیان دو تیم فولاد خوزستان و صنعت نفت پیش از بازی فردا در اهواز اظهار داشت: ابتدا گمان می‌کردیم رفتن کاستا بر روحیه بازیکنان نفت تاثیر منفی بسیار زیادی خواهد گذاشت ولی امروز شاهد هستیم که روحیه بازیکنان بسیار مناسب است و مشکلی در تیم صنعت نفت وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تغییرات در صنعت نفت از دو هفته پیش آغاز شد، تأکید کرد: از دو هفته پیش با تغییر مدیر عامل تیم تغییرات در صنعت نفت آبادان کلید خورد و به تغییر کاستا ختم شد.

بچاری تاکید کرد: بازی فردا برای صنعت نفت بسیار حساس است و همه باید تلاش کنند نتیجه مناسبی از این بازی کسب شود تا تیم روحیه مضاعف بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی شناخت بسیار خوبی از فولاد خوزستان داریم و اندکی از مصاف با این تیم قدرتمند نگرانیم.

بچاری تأکید کرد: برای انتخاب سرمربی تیم صنعت نفت با افراد زیادی رایزنی شده است که از بین این افراد می‌توان به فرهاد کاظمی، مهدی تارتار، حمید استیلی و پرویز مظلومی اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: مایلی‌کهن و جلالی با تیم صنعت نفت به توافق نرسیدند و به زودی سرمربی صنعت نفت از بین این گزینه‌ها انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول