اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آخرین اخبار از سرمربی آینده صنعت نفت آبادان

منتفی شدن مایلی‌کهن/فیروزی در یک قدمی نفت آبادان

خبرگزاری فارس: با عدم توافق باشگاه صنعت نفت آبادان و محمد مایلی‌کهن خبرها از احتمال انتخاب علی فیروزی به عنوان سرمربی صنعت نفت آبادان حکایت دارد.

منتفی شدن مایلی‌کهن/فیروزی در یک قدمی نفت آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان در شرایطی که گزینه‌های مختلفی همچون مجید جلالی، محمد مایلی‌کهن، مهدی تارتار، فرهاد کاظمی، عبدالله ویسی و حمید استیلی برای سرمربی‌گری تیم صنعت نفت آبادان مطرح شده بودند خبرها از منتفی شدن دو گزینه جدی برای پیوستن به تیم نفت آبادان یعنی مجید جلالی و محمد مایلی‌کهن حکایت دارد.

در این حال مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان در مذاکرات خود با گزینه‌های پیشنهادی شرط حضور علی فیروزی و وحید سلاماتی را به عنوان کمک مربی را عنوان کرده بود که ظاهراً با مخالفت مایلی‌کهن روبرو شد.

با وجودی که مایلی‌کهن هر گونه اختلاف بر سر بحث مالی را رد کرده و عنوان کرده که مبلغ پیشنهادی از سقف تعیین شده پایین تر است و از حضور در تیم صنعت نفت استقبال و آن را از افتخار عنوان کرده اما خبرها از عدم موافقت باشگاه صنعت نفت آبادان با حضور این مربی حکایت دارد.

بنا به شنیده‌ها از صبح امروز مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان مذاکرات جدی با علی فیروزی گزینه بومی را در دستور کار خود قرار داده و به نظر می‌رسد تا ساعاتی دیگر دود سفید از دودکش باشگاه صنعت نفت آبادان به نشانه موافقت با سرمربی‌گری علی فیروزی بیرون برود.

گفته می‌شود اختلافات جدی در کادر هیئت مدیره بر سر گزینه‌های پیشنهادی وجود دارد و علی‌رضا خلیلی‌نیا از مذاکرات با محمد مایلی‌کهن بی‌اطلاع بوده و این گزینه را مناسب آبادان ندانسته است.

خلیلی‌نیا ظاهراً خواستار به کارگیری عبدالله ویسی سرمربی سابق صبای قم و پیکان قزوین است.

در این حال گفته می‌شود در انتخاب احتمالی علی فیروزی و ترکیب آتی کادر فنی تیم صنعت نفت آبادان کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان بیشترین نقش را ایفا کرده‌اند که البته باید منتظر موضع‌گیری این تشکل ورزشی و نتیجه مذاکرات و همچنین اعلام رسمی باشگاه صنعت نفت آبادان بود.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با هفت امتیاز در رده 17 جدول لیگ برتر قرار دارد و فردا مهمان تیم فولاد اهواز خواهد بود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول