اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان:

برای کسب 3 امتیاز به هرمزگان می‌رویم

خبرگزاری فارس: سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: در تلاشیم که با کسب سه امتیاز و برد از تیم آلومینیوم هرمزگان، خود را به میانه‌های جدول رده‌بندی رسانده و موقعیتمان را ارتقا دهیم.

برای کسب 3 امتیاز به هرمزگان می‌رویم

علیرضا خلیلی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان تیمی ا‌ست که به سختی گل می‌خورد و این امر را از آمار گل خورده‌اش در جدول رده‌بندی به خوبی می‌توان درک کرد.

وی با بیان اینکه این تیم توسط کادر فنی نفت آبادان آنالیز و تدابیر و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است، افزود: تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان و تیم صنعت نفت آبادان، جمعه 31 شهریورماه، ساعت 18:05 در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف یکدیگر می‌روند.

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: در تلاشیم که با کسب سه امتیاز و برد از تیم آلومینیوم هرمزگان، خود را میانه‌های جدول رده‌بندی رسانده و موقعیت نفت را ارتقا دهیم.

وی اضافه کرد: معتقدیم که جایگاه فعلی صنعت نفت آبادان در جدول در خور شأن و واقعی نیست و باید موقعیتش با برنامه‌ریزی و کار جمعی ارتقا یابد.

خلیلی‌نیا خاطرنشان کرد: در بازی‌های اخیر لیگ برتر، بدشانسی آورده و به دنبال آن هستیم که در بازی پیش‌رو در هرمزگان، تیم نفت را به موقعیت بهتری پیش ببریم.

وی همچنین اشاره کرد: در بازی‌های اخیر در دقایق پایانی گل‌هایی را خورده و یا زده‌ایم اما تمام سعی‌مان بر این است که بازی با آلومینیوم هرمزگان را با اقتدار کامل به نفع خود به سرانجام برسانیم.

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان بیان کرد: تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان بسیار جنگنده است و مطمئناً روز جمعه بازی آسانی را پیش‌رو نداریم البته صنعت نفت آبادان به مساوی قانع نبوده و برای برد به میدان می‌رود.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول