اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 7 الی 10 تیرماه جاری

نمایشگاه تخصصی خدمات شهری در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: سومین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری، تجهیزات پارکی و مبلمان شهری از 7 الی 10 تیرماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد پذیرای متخصصان و عموم علاقه‌مندان است.

نمایشگاه تخصصی خدمات شهری در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و خبری نمایشگاه‌های ایران در مشهد، سیدجمال شوشتری اظهار داشت: بیش از 70 شرکت توانمند داخلی از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی، مرکزی و خراسان‌رضوی در فضایی به مساحت 6 هزارمترمربع، آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات خود را در بخش‌های خدمات شهری ارائه می‌کنند.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، ماشین‌آلات و ادوات خدمات شهری را عمده‌ترین زمینه فعالیت این شرکت ‌کنندگان عنوان کرد و افزود: ماشین‌آلات و تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی، مبلمان شهری و تجهیزات نگه‌داری و ایجاد فضای سبز نیز از دیگر توانمندی‌های شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌هایی در حاشیه سومین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری، ادامه داد: هم‌زمان با این نمایشگاه کارگاه‌های تخصصی برگزار می‌شود که مدیران شهری، به ویژه بیش از 120 تن از شهرداران سراسر کشور علاوه بر حضور در این کارگاه‌ها از نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول