اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز سمنان:

مدیریت واحد شهری در سمنان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: مدیریت واحد شهری در سمنان وجود ندارد و به همین خاطر به راحتی نمی‏توان مسئله حفاری‏ها را سامان داد.

مدیریت واحد شهری در سمنان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شهرداری سمنان، علیرضا جراحی به عنوان یکی از نهادهای دخیل در امر حفاری‌ها در شهر سمنان درباره علت هماهنگ نبودن زمان اجرای پروژه‌ها به منظور آسیب ندیدن چندباره‌ آسفالت خیابان‌ها پاسخ داد.

وی گفت: شرکت گاز موظف است به درخواست‌های ارائه شده در اسرع وقت پاسخ دهد و و هماهنگ نبودن پروژه‌ها با این حساب امری طبیعی است.

خبرنگار فارس به مسکن مهر سمنان اشاره کرد و اینکه با توجه به موقعیت مناسب برای هماهنگی زمانی بین پروژه‌ها باز هم این اتفاق نیفتاده است، اما مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در پاسخ، عدم مدیریت واحد بر مجموعه‌ها را یادآور شد.

جراحی به امکان هماهنگی میان نهاد‌ها در مورد مسکن مهر اشاره کرد و گفت: علی‌رغم اینکه این امکان وجود داشت، نهادهای مختلف به این کار تن ندادند و دلیل این امر نبود مدیریت واحد شهری است.

از مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان درباره علت تجمیع نشدن حفاری‌های متعدد و ایجاد یک حفره‌ واحد برای کارگزاری تأسیسات توسط نهادهای مختلف سوال کردیم و جراحی در این ارتباط گفت: این کار به لحاظ فنی به چند دلیل امکان‌پذیر نیست.

وی تصریح کرد: حفاری‌ها برای کارهای مختلف باید دارای عمق‌های متفاوتی باشد و مهم‏تر از این، رعایت حریم تأسیسات شرکت‌های مختلف آب و گاز است که امکان تجمیع تأسیسات در یک حفره‌ واحد را نمی‌دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: نوع درخواست برای کارگزاری تأسیسات، خود در نوع و عمق حفر حفره تأثیرگذار است.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول