اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان:

استکبار جهانی حریف اصلی خود را جمهوری اسلامی می‌داند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌‌‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه تحریم‌ها‌ در بروز فشار اقتصادی جامعه تنها 20 درصد نقش دارد، گفت: 80 درصد مشکلات اقتصادی نشانه بی‌تدبیری‌ مسئولان است.

استکبار جهانی حریف اصلی خود را جمهوری اسلامی می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر ظهر امروز در جمع فرماندهان واحدهای دانش‌آموزی کاشان در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی که تا دیروز برای دشمنان مزاحم محسوب می‌شد و برای رفع مزاحمت آن از حرکت‌های براندازانه و کودتای مخملی استفاده می‌شد امروز به یک حریف قدرتمند برای استکبار جهانی تبدیل شده است.

وی افزود: امروز نگاه حریفانه به جمهوری اسلامی نگاهی است که توسط غرب و تئورسین‌های غربی مطرح می‌شود که نمونه بارز آن اعترافات مرکز مطالعات اَمریکن است.

به گفته وی این مرکز تحقیقاتی در تحلیل‌های خود اعلام کرده ما امروز در ایران با افرادی روبه‌رو هستیم که از تمامی نقشه‌های ما اطلاع دارند و در بین توده مردم ایران از اعتماد بالایی برخوردار هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود: این مرکز اعلام کرده با وجود آنکه تمامی دنیا از جمله خاورمیانه را با کد «کدخدایی اسرائیل» معرفی کرده اما جمهوری اسلامی تمامی کدگذاری‌های ما را در این منطقه از بین برده به طوری که در همه کشورهای منطقه خاورمیانه نفوذ جمهوری اسلامی محسوس و مشهود است.

طیبی‌فر اضافه کرد: امروز دنیا در پیچ بزرگی قرار گرفته است که همه معتقدند تمامی تابلوهای این پیچ، جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و اسرائیل از جمهوری اسلامی ایران به عنوان حریف اصلی خود نام می‌برند، تصریح کرد: دست و پنجه نرم کردن در این میدان مبارزه برای رسیدن به پیروزی با حریفی است که از تاکتیک‌های بهتری استفاده کند.

به گفته وی دشمن در میدان مبارزه 33 سال گذشته نتوانسته پشت جمهوری اسلامی را به خاک برساند و در همه نبردها از جنگ تحمیلی گرفته تا تحریم‌های اقتصادی شکست خورده است و این جمهوری اسلامی بوده که در طول این سال‌ها با وجود مشکلاتی که برایش به وجود آورده‌اند همیشه حرکت رو به جلو داشته است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) همچنین عنوان کرد: تحریم‌های اقتصادی دشمن موجب مقاوم شدن و توانمندی بیشتر جمهوری اسلامی شده است.

 طیبی‌فر با تأکید بر گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در منطقه متذکر شد: همانگونه که امروز شاهد هستیم علاوه بر ساخت بهپادهای عمود، بهپادهای حزب‌الله لبنان تا نزدیکی مراکز نظامی و هسته‌ای رژیم صهیونیستی نفوذ و تصاویر خود را ارسال می‌کند.

وی افزود: دشمن به این نتیجه رسیده که با حریفی روبه‌رو است که می‌تواند از پس استکبار برآمده و حتی آنها را تحقیر کند.

طیبی‌فر یادآور شد: هر چند در سند چشم‌انداز 20 ساله جمهوری اسلامی به عنوان قدرت علمی منطقه معرفی شده اما امروز به اعتراف دشمنان جمهوری اسلامی بعد از گذشت هشت سال از این سند چشم‌انداز با وجود تحریم‌های دشمن، ایران 11 برابر دنیا رشد علمی داشته است و به تناسب این رشد، رتبه برتر دنیا را به خود اختصاص داده است. 

به گفته وی، افزایش فشار دشمن در تحریم‌های اقتصادی نشانه موفقیت دشمن نیست بلکه فشارها نشانه شکست دشمن برابر سیاست‌مداران ایران است و به همین علت تحریم‌های اقتصادی را به طرف مردم برده‌اند و با فشار بر ملت ایران در تحریم‌ها برای ایجاد نارضایتی مردمی تلاش می‌کنند.

طیبی‌فر با اشاره به اینکه تنها 20 درصد از مشکلات اقتصادی ایران ناشی از فشارهای تحریم اقتصادی دشمن است، گفت: اگر نخواهیم از واژه خیانت استفاده کنیم 80 درصد مشکلات اقتصادی نشانه بی‌تدبیری‌ها و نارسایی در امر نظارت و بازرسی‌هاست.

وی با تأکید بر اینکه تحریم‌ها نقش کلیدی در مشکلات اقتصادی ندارد، ابراز داشت: عمده مشکلات اقتصادی امروز ضعف برخی مدیریت‌ها در نظارت، تعطیلی تعزیزات و سوءاستفاده برخی از سرمایه‌داران از این موقعیت است.

همایش نهضت روشنگری طرح جوادالائمه توسط بسیج دانش‌آموزی شهرستان کاشان با حضور فرماندهان واحدهای دانش‌آموزی کاشان در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت سپاه کاشان برگزار شد.

انتهای پیام/غ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول