اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

نماز جمعه سنگر نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌دره گفت: نماز جمعه سنگر نظام جمهوری اسلامی است.

نماز جمعه سنگر نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان‌شمالی گفت: استقبال با شکوه مردم این استان از ایشان بار دیگر نشان داد که این مردم همواره و در همه حال پشتیبان ولایت، انقلاب و مسئولان هستند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای جدا کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: دنیای استکبار و غرب سخت در اشتباه است.

امام جمعه خرم‌دره در ادامه با بیان اینکه نماز جمعه سنگر نظام جمهوری اسلامی است، گفت: شرکت با شکوه مسئولان و مردم در نماز جمعه، حضور دشمنان را کم رنگ‌تر می‌کند.

وی افزود: برگزاری مقتدر و با عزت نمازهای جمعه موجب ناکامی دسیسه‌های استکبار و غرب می‌شود.

حجت‌الاسلام نورپور تصریح کرد: دشمنان به دلیل اسلام‌خواهی نظام و ملت به مقدسات ما توهین می‌کنند که انقلاب، نظام و مردم با حفظ انسجام، هوشیاری و تلاش گسترده مسئولان مشکلات را پشت سر گذاشته و بار دیگر دشمنان را مایوس می‌کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی حوزه علمیه خرم‌دره به تاثیرگذاری این مرکز در مسائل فرهنگی اشاره و اضافه کرد: حوزه علمیه شهرستان در بخش‌های مختلف نیازمند حمایت و تقویت مسئولان و خیرین است.

امام جمعه خرم‌دره با بیان اینکه باید موضوع حوزه علمیه پر رنگ‌تر پیگیری شود، عنوان داشت: وجود حوزه علمیه در تسریع و انجام برنامه‌های فرهنگی با تربیت نیروی انسانی در ترویج آموزه‌های دینی موثر است و ایجاد مراکز فرهنگی همچون حوزه‌های علمیه از صالحات باقیات محسوب شده و آبادی آخرت انسان را موجب می‌شود.

وی افزود: حوزه علمیه در ارتقای سطح فرهنگ شهرستان تاثیر بسزایی داشته و توسعه همه جانبه منطقه را موجب می‌شود.

حجت‌الاسلام نورپور با بیان اینکه مردم پشتوانه عظیم حوزه‌ها هستند، ابراز داشت: کمک‌های دولتی برای ساخت حوزه علمیه محدود است و همت عمومی مردم و عزم جدی برای این مهم را می‌طلبد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول