اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه:

جمهوری اسلامی تنها قرارگاه رسمی حاکمیت دینی است

خبرگزاری فارس: جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: جمهوری اسلامی تنها قرارگاه رسمی حاکمیت دینی و ولایت اهل بیت(ع) در زمین است.

جمهوری اسلامی تنها قرارگاه رسمی حاکمیت دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که با حضور گسترده مردم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد با اشاره به امر به معروف و نهی از منکر و انجام این فریضه توسط حضرت علی(ع) در زمان خلافت عمر ابراز کرد: ایشان در مرحله نخست به فردی در خصوص گناهی که انجام می‌داد تذکر لسانی داد و در مرحله بعد فرد خطاکار را تأدیب کرد.

وی افزود: برخی افراد شکایت از حضرت علی(ع) به پیش عمر بردند و زمانی که سکوت او را مشاهده کردند عمر به آن‌ها گفت «من با علی برخورد نمی‌کنم زیرا در این مسئله چشم خدا دیده و دست خدا هم فرد گناهکار را تأدیب کرده است» و این مسئله نشان می‌دهد که همگان می‌دانستند چشم علی چشم خداوند و دست علی یدالله است.

دبیرکل کنگره شهدای روحانی سراسر کشور با طرح این سئوال که با وجود آگاهی دوست و دشمن بر فضائل علی(ع) انحرافی بزرگ در صدر اسلام روی داد گفت: مردم آن زمان خود را از ولایت و امامت محروم ساختند و امروز هم استمرار آن خط شوم در استکبار و نظام‌های طاغوتی دیده می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برخی از مسائل که منجر به بروز انحراف در دین شد، ادامه داد: دنیاطلبی و منفعت‌خواهی از جمله عواملی است که موجب این انحراف عظیم در اسلام شده است.

حجت‌الاسلام ذوالنوری با بیان اینکه امروز هم بین دو خط فکری بزرگ اختلاف نظر و مقابله وجود دارد، عنوان داشت: یک خط فکری سعی می‌کند اومانیسم، فردگرایی، فردپرستی و دیکتاتوری را به نام دموکراسی و حاکمیت اکثریت بر اقلیت به مردم تحمیل کرده و عناوین فریبنده دیگری را به عنوان پوششی برای اغراض نفسانی خود به کار می‌برد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: این خط سعی می‌کند دین و دین‌مداری را به حاشیه رانده و آن را در انزوا نگه دارد.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر خط فکری دیگری وجود دارد که حاکمیت دینی و ولایت اهل بیت(ع) را دنبال می‌کند و امروز روی کره زمین تنها یک قرارگاه مرکزی به نام جمهوری اسلامی پرچم‌‌دار این حرکت است.

وی در ادامه گفت: جمهوری اسلامی ایران پرچم ولایت و نبوت را به اهتزاز درآورده و با مقاومت مردم روزهای مقدس و بزرگی چون 22 بهمن، قدس و 13 آبان را رقم زده است.

دبیرکل کنگره شهدای روحانی سراسر کشور با بیان اینکه مردم ایران سختی‌ها، مشکلات و تحریم‌های زیادی را تحمل کرده‌اند، افزود: با وجود همه این مسائل، ملت ما پرچم افتخار و سرافرازی را به دوش گرفته‌اند و مردم منطقه و جهان نیز تلألؤ افتخار و ولایت را روی این علم مشاهده می‌کنند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان داشت: امروز قرارگاه‌های فرعی در منطقه به عنوان بیداری اسلامی پرچم توحید و نبوت را به اهتزاز درآورده و موجب استیصال و درماندگی استکبار جهانی شده‌اند.

وی با اشاره به ابعاد مختلف موفقیت‌های نظام در عرصه‌های مختلف ادامه داد: عزت و سربلندی اسلام، توسعه و گسترش ولایت در همه دنیا و نیز شکست دشمنان اسلام در گروی همدلی و همکاری همه جانبه مردم و مسئولان بوده و همه باید برای دستیابی به این مهم تلاش کنند.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول