اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنقرو کلیایی:

لازمه پیشرفت جمهوری اسلامی دوری از هوای نفس مدیران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنقرو کلیایی گفت: لازمه پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هم‌دلی، همراهی و دوری از هوای نفس مدیران است.

لازمه پیشرفت جمهوری اسلامی دوری از هوای نفس مدیران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام شمس‌الله برقراری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سنقرو کلیایی اظهار کرد: جامعه پزشکی و پرستاری در خیل عظیم شهادت در دوران دفاع مقدس سهم ویژه‌ای دارند و ادامه راه این شهیدان والامقام با هم‌دلی و کار جمعی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری میسر خواهد شد.

برقراری بیان داشت: لازمه پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هم‌دلی، همراهی و دوری از هوای نفس مدیران است.

نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی، پایبندی به اصول و ارزش‌هایی که جوانان این مرزو بوم برای آن خون دادند و پیروی از اصل ولایت فقیه را از خصوصیات مدیران در نظام اسلامی ایران ذکر کرد.

محمدابراهیم محبی وظیفه اصلی جامعه بهداشت و درمان را تامین، حفظ و ارتقاء سطح بهداشت و سلامت جامعه دانست.

محبی در خصوص پیگیری برای ارتقاء سطح سیستم بهداشت و درمان شهرستان گفت: دستگاه سیتی‌اسکن و استقرار نیروهای متخصص در بخش‌های مغز و اعصاب و ارتوپدی و راه‌اندازی دانشکده پرستاری با توجه به وجود ظرفیت‌ها و نیازمندی‌های شهرستان ضروریست و پیگیری برای محقق شدن آنها در دستور کار مسئولان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این مراسم از راه‌اندازی رشته دانشگاهی مغز و اعصاب در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این دانشگاه بعد از 4 سال، همه ساله تعدادی متخصص مغز و اعصاب پرورش داده خواهد شد، همچنین دانشکده طب سنتی در استان با هدف پیوند طب قدیم و جدید راه‌اندازی می‌شود.

نیکبخت با بیان اینکه دیدگاه در بهداشت و درمان یک دیدگاه پیشگیری است، به مرگ و میر 44 درصدی ناشی از نارسایی قلب و عروق در افراد اشاره کرد و اندیشیدن تمهیدات لازم برای کاهش این موضوع را مورد تاکید قرار داد.

در این مراسم از زحمات روشنی‌نژاد تقدیر و احسان مهری به سمت سرپرست شبکه بهداشت و درمان سنقرو کلیایی معرفی شد. 

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول