اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری:

پایداری نظام جمهوری اسلامی نیازمند همین وحدت است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند وحدت، بصیرت و الگوگیری است.

پایداری نظام جمهوری اسلامی نیازمند همین وحدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در کنگره حضرت آیت‌الله العظمی گلپایگانی(ره) که در تالار فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان برگزار شده بود، بیان کرد: خلأ برگزاری چنین مجالس با شکوهی در شهرستان گلپایگان محسوس بود و برگزاری چنین بزرگداشت‌هایی در شهرستان بسیار ارزشمند است.

وی با تاکید بر اینکه باید جنبه‌های مختلف شخصیتی حضرت آیت‌الله گلپایگانی(ره) الگوی عملی افراد قرار گیرد، گفت: بزرگانی مانند آیت‌الله العظمی گلپایگانی(ره) از ما انتظار دارند که چهره واقعی‌شان را به دنیا معرفی کنیم.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه ارتباط عمیق و تنگاتنگی بین حضرت آیت‌الله گلپایگانی و حضرت امام خمینی (ره) وجود داشته است، تصریح کرد: حرمت نهادن و احترام گذاشتن و ارتباط عمیقی میان بزرگان کشور وجود دارد و به دلیل این ارتباط‌های عمیق است که وحدت و همدلی در کشور وجود دارد.

وی یادآور شد: اخلاص و تربیت شدن در مکتب قرآن و اهل بیت باید الگوی جوانان ما قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: آیت‌الله گلپایگانی و مراجع بزرگوار سهیم بزرگی در انقلاب اسلامی داشتند و همواره حامی رهبری و ولایت فقیه بوده‌اند و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند همین وحدت، بصیرت و الگوگیری است.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول