اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت امنای امامزاده پنج تن رزن خبر داد

آغاز ساخت مهدیه در رزن

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت امنای امامزاده پنج تن روستای کرفس رزن از آغاز ساخت مهدیه یک هزار و 200 متری در محوطه امامزاده پنج تن روستای کرفس رزن خبر داد.

آغاز ساخت مهدیه در رزن

تقی اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: امامزاده پنج تن روستای کرفس که در 30 کیلومتری شرق رزن قرار گرفته از نوادگان امام چهارم شیعیان حضرت سجاد(ع) است.

وی افزود: عملیات عمرانی این بقعه متبرکه از سال گذشته با ساخت صحن فاطمة‌الزهرا (س) به مساحت 200 متر مربع آغاز شد، که این صحن به صحن اصلی امامزاده اضافه شده است.

مسئول هیئت امنای امامزاده پنج تن روستای کرفس رزن با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز برای عملیات عمرانی امامزاده از سوی خیرین و نذورات مردمی تهیه می‌شود، تصریح کرد: مهدیه در حال ساخت شامل دو طبقه بوده که برای رفاه حال زائران ساخته می‌شود.

وی به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در امامزاده اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها شامل برگزاری مراسم دعا، آموزش قرآن و سخنرانی و مداحی در مناسبت‌های مذهبی است.

اسلامی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در دهه دوم محرم برنامه عزاداری هر شب در این مکان مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول