اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

جذب جوانان به نماز جمعه موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: جذب جوانان به نماز جمعه موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

جذب جوانان به نماز جمعه موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: برگزاری همایش‌های تخصصی از برنامه‌های شورای سیاست‌گذاری در سال جاری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش‌ها در معاونت‌های فرهنگی، انتظامی و سیاسی برگزار می‌شود، افزود: تا کنون سه همایش آموزشی در سال جاری برگزار شده است.

معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با اشاره به شرایط حساس جامعه تصریح کرد: جذب اقشار مختلف به ویژه جوانان در نماز جمعه از برنامه‌های این شورا محسوب می‌شود.

وی بر ضرورت همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی تاثیرگذار تاکید کرد و افزود: باید از امکانات ارگان‌های فرهنگی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی استفاده شود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی از انعقاد تفاهم‌نامه‌های مختلف با دستگاه‌های اجرایی برای استفاده از ظرفیت‌های این ارگان‌ها خبر داد و گفت:‌ در قالب این تفاهم‌نامه‌ها از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه جذب اقشار مختلف جامعه از برنامه‌های شورای سیاست‌گذاری است، افزود: جذب جوانان به نماز جمعه موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول