اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه:

5 دستگاه خودروی مسروقه در کرمانشاه کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: سه دستگاه سواری پراید‌، یک‌دستگاه وانت پیکان و یک‌دستگاه سواری پیکان طی مدت 24 ساعت شناسایی و کشف شده است‌.

5 دستگاه خودروی مسروقه در کرمانشاه کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس علیرضا مرزبانی از اعتراف یک معتاد شیشه‌ای به هفت فقره سرقت و کیف‌قاپی خبر داد و گفت: روز گذشته، ماموران کلانتری 17 کرمانشاه حین گشت‌زنی در یکی از خیابان‌های حوزه استحفاظی‌، به مردی جوان که با وضعیتی نامناسب در حال پرسه‌زدن در محل بود مشکوک شده و در این رابطه او را برای تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند‌.

وی ادامه داد‌: متهم در بازجویی‌های به‌عمل آمده در کلانتری لب به اعتراف گشود و از 7 فقره کیف‌قاپی و سرقت در شهر کرمانشاه پرده برداشت‌.

مرزبانی ضمن اشاره به معتاد بودن این متهم تصریح کرد‌: وی در بازجویی اعتراف کرد در راستای تامین مواد مصرفی خود اقدام به سرقت کرده است‌.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین از دستگیری سارقی دیگر توسط ماموران کلانتری 17 این کلانشهر خبر داد و افزود: این متهم نیز که حین سرقت محافظ علمک گاز دستگیر شده بود‌، اعتراف کرد معتاد به ماده شیشه بوده و برای تامین پول خرید مواد مصرفی دست به‌ سرقت زده است‌. 

مرزبانی در خصوص کشف 5 دستگاه خودروی مسروقه در کرمانشاه ادامه داد: خودروهای مذکور شامل 3 دستگاه سواری پراید‌، یک‌دستگاه وانت پیکان و یک‌دستگاه سواری پیکان بوده که طی مدت 24 ساعت شناسایی و کشف شده است‌.

وی تصریح کرد‌: در این رابطه با پیگیری ماموران و با استفاده از بانک‌های اطلاعاتی موجود‌، مالکان خودروهای مذکور نیز شناسایی شده و راهنمایی‌های لازم در خصوص پیگیری قانونی موضوع برای تحویل خودروها به آنها ارائه شد‌.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان از شهروندان درخواست کرد‌، با استفاده از تجهیزاتی چون دزدگیر‌، قفل فرمان‌، قفل پدال و استفاده از پارکینگ‌های عمومی مطمئن و مجوزدار، فرصت هرگونه سو‌ءاستفاده و سرقت را از مجرمان سلب کنند‌.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول