اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور استان‌های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خبر داد

فعالیت 36 هزار نفر در ستادهای اقامه نماز جمعه کشور

خبرگزاری فارس: معاون امور استان‌های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از فعالیت 36 هزار نفر در ستادهای اقامه نماز جمعه کشور خبر داد.

فعالیت 36 هزار نفر در ستادهای اقامه نماز جمعه کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی ظهر امروز در دومین همایش تخصصی معاونت‌های فرهنگی ستاد نماز جمعه کشور اظهار کرد: اجرای سیاست‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری موجب ثابت قدمی اعضای ستاد اقامه نماز جمعه شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر میدان رقابت در حوزه فرهنگ و هنر بسیار وسیع است، افزود: از ابزارهای مختلفی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری استفاده می‌شود.

معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با اشاره به اینکه مهم‌ترین وظیفه نماز جمعه به عنوان برنامه سیاسی و عبادی تزریق فرهنگی و عبادی در مخاطبان است، افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی در مناسبت‌های مختلف در نمازهای جمعه برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای توسعه فعالیت‌های نماز جمعه تاکید کرد و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی تاثیرگذار از دغدغه‌های این ستاد است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه باید تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه اتحاد و انسجام مورد توجه قرار گیرد، افزود: استفاده از ظرفیت‌ سازمان‌های مختلف موجب اجرای برنامه‌های تاثیرگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعامل و همکاری بین دستگاه‌های فرهنگی از ضروریات محسوب می‌شود، افزود: باید دستگاه‌های فرهنگی با تعامل و همکاری موجب اجرای برنامه‌های فرهنگی تاثیرگذار شوند.

معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه بر ضرورت توجه معاونت‌های فرهنگی به تقویت برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: باید با احساس خودباوری و امیدواری در مسیر حرکت رو به جلو، فرهنگ معنوی جامعه افزایش یابد.

وی با بیان اینکه باید دشمن را در خارج از مرزها و در خانه خود درگیر مسائل کنیم، افزود: دشمن با برنامه‌ریزی‌های گسترده برای درگیر کردن افراد در جوامع اسلامی تلاش می‌کند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه باید از پیام‌های مثبت برای جذب مخاطبان استفاده شود، افزود: برگزاری چنین همایش‌هایی موجب تبادل اطلاعات فرهنگی و آشنایی با دیدگاه‌های معاونت‌های فرهنگی ستادهای اقامه نماز می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول