اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی شهرستان اهر خبر داد

اتمام عملیات اجرایی 320 واحد اماکن دامی در مناطق زلزله‌زده اهر

خبرگزاری فارس: مدیر جهادکشاورزی شهرستان اهر از اتمام عملیات اجرایی 320 واحد اماکن دامی در مناطق زلزله‌زده این شهرستان خبر داد.

اتمام عملیات اجرایی 320 واحد اماکن دامی در مناطق زلزله‌زده اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، آیت عبادپور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور تسریع در احداث اماکن دامی برای نگهداری احشام در مناطق زلزله‌زده برابر نقشه تیپ و مقاوم به زلزله 320 باب اماکن دامی با تسهیلات در نظر گرفته شده دولت شامل کمک‌های بلاعوض و تسهیلات بانکی با کارمزد چهار درصد احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برای احداث این اماکن دامی بالغ بر 15 میلیارد ریال از محل تسهیلات در نظر گرفته شده دولت از طریق بانک کشاورزی شهرستان اهر پرداخت شده است، افزود: تاکنون 5 هزار و 500 پرونده متقاضیان احداث اماکن دامی تکمیل شده که از این تعداد سه هزار و 900 پرونده به بانک کشاورزی برای پرداخت تسهیلات و احداث اماکن دامی ارسال شده است.

عبادپور از تمام دامداران خسارت دیده ناشی از زلزله درخواست کرد؛ در اسرع وقت با مراجعه به بانک کشاورزی نسبت به تکمیل پرونده تسهیلات بانکی اقدام کرده و با همکاری و نظارت کارشناسان این مدیریت نسبت به احداث اماکن دامی خود اقدام کنند. 

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول