اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان دولت دهم

تمام واحدهای مسکن مهر پردیس تحویل می‏شود

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: امیدواریم همان‏گونه که قبل از این به مردم قول داده‏ایم، تمام واحدهای مسکن مهر پردیس تا پایان دولت دهم تحویل شود.

تمام واحدهای مسکن مهر پردیس تحویل می‏شود

علی نیکزاد امروز در حاشیه بررسی طرح مسکن مهر پردیس در گفت‏و‏گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: همه این تلاش‏ها در مسیر خدمت‌‏رسانی به مردم است.

وی ادامه داد: مردم بدانند با توجه به تجربیاتی که ما و انبوه‌‏سازان آموخته‌‏ایم، روش‏های بسیار مهمی در زمینه‏‌های فنی و مهندسی، طراحی، تأمین نیازمندی‏های روبنایی و زیربنایی و بحث راه‏های دسترسی در اختیار کشور است.

نیکزاد اضافه کرد: با وجود چنین داشته‏‌های ارزشمندی، امور اجرایی در کشور همچنان با قوت و قدرت به پیش خواهد رفت.

وزیر راه و شهرسازی افزود: با اتمام طرح 80 هزار واحدی پردیس در قالب سه پروژه مختلف، اقدامی مهم و ارزشمند به یادگار می‏‌ماند.

وی ادامه داد: سکونت مردم در واحدهای مسکونی این طرح‏های سه‏‌گانه با تکمیل ملزومات انتظامی، فضای سبز، راه‏های دسترسی، فضاهای فرهنگی، مذهبی و آموزشی انجام می‏شود.

نیکزاد اضافه کرد: امروز امور اجرایی طرح‏های مسکن مهر «دره بهشت»، «کوزو» و «انبوه‌‏سازان» پردیس با تلاش شرکت عمران این شهر جدید و سایر نهادهای ذی‏ربط به خوبی در حال انجام است.

*اختصاص روزهای جمعه به بازدید طرح‏های مسکن مهر تهران

وزیر راه و شهرسازی از اختصاص روزهای جمعه هر هفته به بازدید طرح‏های مسکن مهر نقاط مختلف استان تهران و سایر مناطق کشور خبر داد.

وی تصریح کرد: امروز به همراه تنی چند از مسئولان در خدمت مردم شهر جدید پردیس بودیم تا 27 طرح عمرانی و خدماتی، کار اجرای خود را با برگزاری مراسم کلنگ‌‏زنی آغاز کنند.

نیکزاد با اشاره به سبک و سیاق ساخت و سازها در طرح‏های مسکن پردیس خاطرنشان کرد: مجموعه خانه‏‌های سایت دره بهشت پردیس به صورت شش، هشت و 10 واحدی و در قالب واحدهای دارای حیاط احداث می‏شود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: در سایت انبوه‌‏سازان پردیس، خانه‏‌ها به دو صورت بلند و کوتاه مرتبه ساخته می‏شود.

وی ادامه داد: طرح کوزو نیز به صورت خانه‌‏های 10 و 15 طبقه ساخته و به زودی تحویل متقاضیان می‏شود.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول