اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان خبر داد

پیشرفت 70 درصدی ساخت مسکن مهر در بانه

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از پیشرفت 70 درصدی ساخت پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان بانه خبر داد.

پیشرفت 70 درصدی ساخت مسکن مهر در بانه

محمدصادق وجدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه پروژه‌های مسکن مهر در این استان از پیشرفت مناسبی برخوردار است، اظهار کرد: از مجموع 42 هزار واحد سهمیه این استان تاکنون 37 هزار واحد آن پروانه ساخت گرفته و عملیات اجرایی پی‌ریزی در آنها انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان اظهار امیدواری کرد با تلاش عوامل دخیل در امر تهیه مسکن مهر تا پایان سال‌‌جاری شاهد بهره‌برداری از 17 هزار واحد مسکونی مهر در این استان باشیم.

وجدی با بیان اینکه 2 هزار و 417 واحد از این تعداد مربوط به مسکن مهر شهرستان بانه است، افزود: واحدهای در دست احداث مسکن مهر در شهرستان بانه از پیشرفت 70 درصدی برخوردار است.

به گفته وی این تعداد واحد مسکن مهر در قالب 9 پروژه در حال اجراست که تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

وی از پیشرفت 65 درصدی پروژه 672 واحدی مسکن مهر بانه خبر داد و گفت: در راستای اجرای این پروژه که در حال حاضر در مرحله سفت‌کاری و نازک‌کاری قرار دارد تاکنون 175 میلیارد ریال هزینه شده است.

*پیشرفت 57 درصدی واحدهای مسکن مهر مریوان

وی از پیشرفت 57 درصدی پروژه 291 واحدی مهر مریوان خبر داد و افزود: یک‌هزار و 347 واحد مسکن مهر در قالب 9 پروژه در شهرستان مریوان در حال ساخت است.

به گفته وجدی پروژه 291 واحدی مهر مریوان از جمله پروژه‌های مسکن مهر در این شهرستان است که با پیشرفت قابل توجهی در حال اجراست.

وی اضافه کرد: عملیات فنداسیون، اسکلت و سقف پروژه 291 واحدی مهر مریوان پایان یافته و در حال حاضر در مرحله سفت‌کاری و نازک‌کاری قرار دارد.

به گفته وی، برای اجرای این پروژه تاکنون اعتباری بالغ بر 74 میلیارد ریال هزینه شده است و تعدادی از واحدهای آن تا پایان سال‌‌جاری بهره‌برداری خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پروژه‌ 120 واحدی، دو پروژه 100 واحدی مهر ولایت، 39 واحدی مریوان‌پی، مهر 80 واحدی و 32 واحدی اجاره‌ای مهر خودمالکین از دیگر پروژه‌های مسکن در حال ساخت در شهرستان مریوان است.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول