اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

مشکلات مسکن مهر نیازمند تدبیر و همت مسئولان است

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسکن مهر در سراسر کشور مشکلاتی دارد که نیازمند عزم جدی مسئولان است و باید به دغدغه‌های مردم در این راستا توجه بیشتری شود.

مشکلات مسکن مهر نیازمند تدبیر و همت مسئولان است

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم و جلب رضایت این عزیزان از مهم‌ترین وظایف مسئولان در هر رده‌ای است و هر مسئولی در امر خدمت‌رسانی به مردم کم‌کاری کند خیانت کرده است.

وی افزود: دشتستان از شهرستان‌های بزرگ و تاثیرگذار در سطح کشور است و توجه به زیرساخت‌های این شهرستان در دستور قرار دارد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم تسریع در پروژه مسکن مهر و واگذاری به مردم خاطر نشان کرد: تعداد زیادی از افراد کم‌بضاعت بسیاری از آورده‌های خود را سرمایه‌گذاری کردند تا صاحب مسکن مهر شوند که تاکنون نتوانسته‌اند صاحب‌خانه شوند و مسئولان باید فکری اساسی برای این معضل کنند.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: متأسفانه بانک‌ها تسهیلات را برای بخش خصوصی یا پرداخت نمی‌کنند و یا به شدت کم پرداخت می‌کنند که این موضوعات باید توسط مسئولان ریشه‌یابی و رفع شود.

وی گفت: مسکن مهر در سراسر کشور مشکلاتی دارد که نیازمند عزم جدی مسئولان است و باید به دغدغه‌های مردم در این راستا توجه بیشتری شود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به حذف فوق‌العاده بدی آب و هوا از کارمندان شاغل در جنوب کشور اذعان داشت: مسئولان و متولیان امر و تصمیم‌گیران باید به حقوق دریافتی افراد مشغول در مناطق بد آب و هوا و کمتر توسعه یافته توجه بیشتری داشته باشند و ضرورت دارد این مسئله بررسی شود.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر بخشی از حقوق کارمندان در مناطق بد آب و هوا به عنوان فوق‌العادگی آب و هوا به حقوق کارمندان اضافه می‌شد که حذف این فوق‌العادگی اعتراضات کارمندان را موجب شده و انتظار داریم رسیدگی دقیقی شود.

موسوی‌نژاد بیان کرد: دولت نسبت به وضعیت خدمات‌رسانی به مردم باید دقت و حساسیت بیشتری داشته باشد و اهمال و کم‌کاری نباید انجام شود.

وی یادآور شد: البته در سال‌های اخیر شاهد خدمات ارزنده‌ای در بخش‌های گوناگون توسط دولت هستیم و حجم خدمات‌رسانی افزایش یافته است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول