اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

ماهواره ارزش‌های خانواده‌ را از بین می‌برد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: ماهواره ارزش‌های خانواده‌ و اعتقادات جامعه را از بین می‌برد.

ماهواره ارزش‌های خانواده‌ را از بین می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: رمز بقای شیعه تا به امروز چند امر مهم از جمله ذکر واقعه بزرگ عاشورا ‌و اتفاقات آن بوده است.

وی از مداحان و هیئت امنای مساجد درخواست کرد افرادی را که قصد پخت نذری را در این ماه دارند برای حضور در مساجد و ادای نذر دعوت و تشویق کنند.

ابراهیمی خاطر‌نشان کرد: اگر مساجد در این ماه هر شب سفره امام حسین (ع) را بر پا کنند، علاوه بر اینکه کسی گرسنه نمی‌ماند از اسراف نیز جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به روز تکریم خانواده و بازنشستگان افزود: در برخی از خانواده‌های امروزی موریانه‌هایی به نام ماهواره وارد شده و در حال از بین بردن ارزش‌ها و ترویج بی‌بندوباری ‌هستند.

ابراهیمی عنوان کرد: رشد یک جامعه منوط به داشتن خانواده‌های صالح، داشتن خانواده سالم منوط به حفظ حریم‌ها و حرمت نیز با زنده نگه داشتن و اهمیت دادن به ارزش‌ها پدیدار می‌شود. 

وی گفت: ماهواره ابزار کار دشمن است و می‌خواهد جامعه ما را هم با ترویج بی‌بند و باری و اختلاط ‌متلاشی کند، زن جایگاه و ارزش بسیار والایی دارد، لذا اگر زن یک خانواده به کجی برود کل خانواده متزلزل می‌شود.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول