اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد شهربابک:

تهاجم فرهنگی در صدر برنامه‌های دشمن قرار دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک گفت: در حال حاضر دشمن تهاجم فرهنگی را در صدر برنامه‌های خود قرار داده و با رایج کردن ماهواره کانون خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده است.

تهاجم فرهنگی در صدر برنامه‌های دشمن قرار دارد

افشین صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک اظهار داشت: در حال حاضر دشمن تهاجم فرهنگی را در صدر برنامه‌های خود قرار داده است که یکی از جدی‌ترین وسایلی که دشمن از طریق آن به عنوان وسایل ارتباط جمعی استفاده می‌کند، ماهواره است که باید با قاطعیت در برابر آن ایستادگی کرد.

وی افزود: مسئله مهم دیگر این است که والدین اکنون به  دلایل زیاد حضور کمرنگی در خانه دارند و اکثر پدران و مادران وقت کمتری را در کنار فرزندانشان می‌گذرانند که همین امر موجب می‌شود بچه‌ها ساعات زیادی را در خانه تنها باشند و هر کاری که دوست دارند، انجام دهند.

صالحی خاطرنشان کرد: تفاوتی که میان فرهنگ و عقاید جامعه ایرانی با فرهنگ بیگانه وجود دارد سبب شده تا صرف نظر از مسائل علمی و ورزشی دیدن برنامه‌های ماهواره‌ای سبب تاثیرات سوء اجتماعی در بین جوانان ایرانی شود و نباید خانواده‌ها به گونه‌ای برخورد کنند که جوانان به طور مخفیانه و دور از چشم دوستان و خانواده خود به دیدن برنامه‌های ماهواره بپردازند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه برنامه‌های ماهواره‌ای دارای محتوای علمی و آموزنده نیز هستند اما امروزه اکثر جوانان ماهواره را برای استفاده از برنامه‌های علمی آن انتخاب نمی‌کنند و بیشتر تمایل به دیدن برنامه‌های دارند که آن را در برنامه‌های داخل کشور نمی‌یابند.

وی با اشاره به اینکه امروزه جنگ نظامی و سخت جای خود را با جنگ نرم عوض کرده است، گفت: این جنگ نرم تهدید نرمی برای بنیان خانواده است.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول