اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

تهاجم فرهنگی دشمن با امر به معروف ناکام می‏ماند

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: امر به معروف و نهی از منکر سنگری دفاعی برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است.

تهاجم فرهنگی دشمن با امر به معروف ناکام می‏ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علیرضا مصطفوی در نشست جامعه پزشکی شاهرود که با حضور بیش از 100 نفر در سالن اجتماعات بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود برگزار شد، بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر موجب پویایی و زنده ‌شدن جامعه از خاموشی، خمودگی و پلیدی‌هاست.

وی اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر اساس دین مبین اسلام بوده و در این مورد آیات و روایات فراوانی وارد شده که نشان از اهمیت ویژه این موضوع اجتماعی دارد.

این کارشناس امور سیاسی افزود: امر به معروف و نهی از منکر یک فرهنگ غنی اسلامی برای پویا و زنده نگه‌داشتن جامعه است.

مصطفوی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با احیای این فرهنگ، از خمودگی جامعه جلوگیری و با رواج معروفات، منکرات را از صحنه اجتماع محو کنیم.

وی اظهار داشت: دین مبین اسلام، امر به معروف و نهی از منکر را چه برای کسی که می‌خواهد این کار را انجام دهد و چه برای شخصی که مورد امر به معروف قرار می‌گیرد، شرایطی را تعیین کرده است که باید به این مهم توجه و دقت شود.

این کارشناس سیاسی بیان کرد: باید امر به معروف و نهی از منکر را از نفس خود آغاز کرد؛ چراکه اگر توانستیم خود را اصلاح کنیم، سخنان ما بر دیگران اثرگذار است و آنها با الگوبرداری از رفتار ما خود به خود اصلاح می‌شوند.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه جوامع اسلامی عنوان کرد: استکبار جهانی با این کار می‌خواهد سلطه و تجاوز خود را بر کشورها اعمال کند و از هر راه ممکن اسلام را محدود کنند.

مصطفوی بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر سنگری دفاعی برابر تهاجم دشمنان است که با استفاده از این سنگر و آگاهی‌دهی به جامعه می‌توان نقشه دشمنان را ناکام گذاشت.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول