اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان:

ارائه آموزش از برنامه‌های انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: ارائه آموزش پیشگیری از برنامه‌های انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان است.

ارائه آموزش از برنامه‌های انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا طهماسبی در هجدهمین گردهمایی انجمن‌های حمایت از بیماران کلیوی سراسر کشور، اظهار کرد: انجمن حمایت از بیماران کلیوی از قدیمی‌ترین انجمن‌های کشور است که تاکنون خدمات مطلوبی را به بیماران ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه این انجمن در حال حاضر دارای 160 مرکز است، افزود: فعالیت‌های این انجمن از طریق مراکز فعال پیگیری می‌شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان با بیان اینکه برای 250 بیمار دیالیزی در زنجان پرونده تشکیل شده است، افزود: 270 بیمار مراقبتی نیز در استان زنجان از خدمات انجمن حمایت از بیماران کلیوی استفاده می‌کنند.

وی از ارائه خدمات به 20 بیمار زیر 12 سال در استان زنجان خبر داد و افزود: بیش از 500 بیمار در استان زنجان بهبود یافته‌اند.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان بر ضرورت ارائه آموزش‌های لازم به مردم برای مقابله با افزایش بیماران کلیوی تاکید کرد و گفت: بیماری کلیه به عنوان بیماری خاموش، بی‌صدا به سراغ انسان می‌آید.

وی احداث مجتمع آموزشی و پیشگیری این انجمن از اقدامات موثر استان برای ارائه آموزش‌های لازم به بیماران عنوان کرد و افزود: این مجمتع در یک هزار و 800 متر مربع احداث می‌شود.

طهماسبی ارائه آموزش و مشاوره‌های لازم را از اهداف این پروژه دانست و گفت: آموزش‌های عمومی با حضور اساتید برجسته به بیماران ارائه می‌شود.

وی ارائه آموزش‌های لازم به افراد را در پیشگیری از بروز بیماری کلیه موثر دانست و افزود: در چند سال گذشته اقدامات مطلوبی در این زمینه در استان انجام شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول