اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه فارس از دیدار رسانه ورزش و فرش یلدای کویر

از یاد جوانی ‌کردن ترابیان تا گل‌نزنی‌های عادل

خبرگزاری فارس: حرکات انفجاری و پا به توپ شدن‌های رضا ترابیان بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس تهران و از دست دادن موقعیت‌های گل‌زنی توسط مجری برنامه 90 از جمله حاشیه‌های جالب دیدار تیم‌های رسانه ورزش و نماینده کاشان بود.

از یاد جوانی ‌کردن ترابیان تا گل‌نزنی‌های عادل

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، این دیدار که امروز با هدف کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی در ورزشگاه 15 هزار نفری برگزار شد و با برتری پرگل فرش یلدای کویر به پایان رسید با حاشیه‌های جالبی روبه‌رو شد که برخی از آنها را در زیر می‌خوانید:

* با وجود اینکه فضای خالی زیادی در بین جایگاه‌ها مشاهده می‌شد که حکایت از عدم استقبال شایسته از این دیدار خیرخواهانه داشت اما تشویق‌های تماشاگران اندک حاضر در مقاطعی از بازی شور و حرارت خاصی را به بازی می‌داد.

* درخشش و هنرنمایی عمران سرانجام بازیکنی که علاوه بر زدن سه گل نماینده کاشان بارها دروازه تیم رسانه ورزش را با خطر مواجه ساخت و حتی یک توپ را نیز به دیرک تیم حریف آشنا ساخت تا ضمن اینکه بارها حاضران در ورزشگاه را در جریان بازی به وجد آورد پس از تعویض نیز مورد تشویق یکپارچه تماشاگران قرار گیرد.

* در مقاطعی که بازی از جریان معمول خود می‌افتاد برخی شعارهای والیبالی از سوی تماشاگران کاشانی شنیده می‌شد که نسبت به عملکرد باریج اسانس اعتراضاتی داشتند.

* پا به توپ‌ شدن‌های رضا ترابیان پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در زمان‌هایی از بازی نشان از آمادگی نسبتاً بالای این مدافع دیروز سرخپوشان داشت.

* در دقایق پایانی و در حالی که تیم میزبان 3 بر یک از حریف خود پیش بود موفق شد یک بار دیگر دروازه تیم رسانه ورزش را باز کند اما این گل با پرچم کمک داور مردود اعلام شد ولی نکته جالب این اتفاق آن بود که بسیاری از حاضران متوجه مردود بودن این گل نشدند و نتیجه بازی را حتی پس از اتمام بازی 4 بر یک قلمداد می‌کردند. 

* اضافه وزن در بین برخی از بازیکنان تیم رسانه ورزش به خصوص در میان بازیکنان ذخیره به طور کامل مشهود بود که نشان از عدم آمادگی کامل آنها برای حضور در این بازی داشت.

* در حالی که ناکام‌ ماندن عادل فردوسی‌پور در امر گل‌زنی در موقعیت‌های خطرناک معدودی که برای تیم رسانه ورزش ایجاد می‌شد می‌رفت لقب "گل‌نزن‌ترین" بازیکن زمین را به این تهیه‌‌کننده برنامه 90 اختصاص دهد.

پنالتی دقایق پایانی که از سوی داور پا به سن گذاشته این دیدار به سود رسانه ورزش اعلام شد موجب گل‌زنی مجری محبوب دوشنبه‌های تلویزیون شد.

* در این دیدار حدود 100 میلیون ریال برای کمک به مردم زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی جمع‌آوری شد.

 انتهای پیام/‌ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول