اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

فوتبال استقلال ساری متوقف شد/ خذیراوی کارت زرد گرفت

خبرگزاری فارس: در هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، شامگاه سه‌شنبه تیم استقلال ساری در حضور تماشاگرانش نتوانست از میزبانی خود سود ببرد.

فوتبال استقلال ساری متوقف شد/ خذیراوی کارت زرد گرفت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور شامگاه سه‌شنبه تیم استقلال ساری در حضور تماشاگرانش نتوانست از میزبانی خود سود ببرد و در برابر مهمان آبادانی خود متوقف شد.

تیم استقلال ساری که در حضور بیش از یک‌هزار تماشاگر خود در ورزشگاه شهدای ساری میزبان صنعت نفت نوین آبادان بود در نهایت در طول 90 دقیقه تلاش دو تیم بدون اینکه گلی وارد دروازه یکدیگر کنند با تساوی بدون گل متوقف شد.

استقلال در شرایطی در ورزشگاه شهید متقی ساری میزبان حریف بود که در دو بازی اخیر خود در حضور هواداران خود در استادیومی که در مرکز شهر قرار دارد به تساوی دست یافت.

دو تیم در نیمه نخست بازی متعادلی را در میانه زمین به نمایش گذاشتند و بیشتر به فکر محک زدن یکدیگر بودن تا اینکه روی دروازه همدیگر خطرساز شوند.

با شروع نیمه دوم بازیکنان تیم میزبان برای کسب سه امتیاز به آب و آتش زدند و چند بار هم موقعیت خوب گلزنی هم داشتند اما مهاجمان استقلال با بی‌دقتی مانع از رسیدن توپ به دروازه حریف شدند.

البته در پی حملات تیم میزبان تیم مهمان دو بار روی دروازه استقلال ساری خطرناک ظاهر شد که در یکی از این ضد حملات حمید خصایی در دقیقه 78 برای صنعت و نفت آبادان موفق به گلزنی شد که داور گل را به علت آفساید بودن بازیکن حریف مردود اعلام کرد.

قضاوت این بازی که بر عهده حسین زیاری بود به پنج بازیکن دو تیم کارت زرد نشان داد که سهم صنعت و نفت نوین آبادان سه بار و استقلال ساری نیز دو بار بود.

در این بازی مجاهد خذیراوی، امین مقتدایی و سینا کناری از تیم صنعت و نفت نوین آبادان و میثم خزایی و حسن اکبری از استقلال ساری از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

از نکات قابل توجه این بازی حضور مجاهد خذیراوی از بازیکنان سابق تیم ملی و استقلال تهران در ترکیب تیم صنعت و نفت نوین آبادان بود.

تیم استقلال ساری با این تساوی پنج امتیازی شد و همچنان از تیم‌های قعرنشین جدول 14 تیمی  لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه دوم این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول