اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع ملی‌پوش فوتبال مس کرمان:

بازیکنان تیم ملی فوتبال دنبال اثبات توانایی‌های خود هستند

خبرگزاری فارس: مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال مس کرمان گفت: همه بازیکنان به دنبال این هستند تا توانایی خود را به رخ سرمربی تیم ملی بکشانند.

بازیکنان تیم ملی فوتبال دنبال اثبات توانایی‌های خود هستند

شجاع خلیل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با ابراز رضایتش از بازگشت مجدد به جمع ملی‌پوشان فوتبال اظهار داشت: در این فصل از مسابقات مصدومیت‌های فراوانی را تجربه کردم و این مسئله موجب شد تا نتوانم در جمع ملی‌پوشان حضور یابم.

وی افزود: با رفع مصدومیت در چند دیدار گذشته توانستم در خدمت مس کرمان باشم و رضایت کادر فنی را جلب کنم، البته مس در این چند دیدار هم نتایج خوبی را به دست آورده و قطعا ادامه این روند می‌تواند به خروج این تیم از موقعیت کنونی در جدول کمک کند امیدوارم با کمک هواداران مس و تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان این شرایط در تیم حکم‌فرما شود.

خلیل‌زاده با ابراز رضایت از روند تمرینات تیم ملی بیان داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و همه به دنبال یک هدف هستیم و آن هم موفقیت تیم ملی است، البته در این بین سختی‌هایی نیز وجود دارد و باید آنها را متحمل شد، امیدوارم حاصل و نتیجه برگزاری این اردو و تعطیلی لیگ برتر موفقیت تیم ملی و برتری برابر ازبکستان باشد.

وی تصریح کرد: باید بر مبنای دستورات و برنامه‌های کادر فنی در تمرینات تیم ملی حرکت کنیم، البته تمرینات کی‌روش این روزها شور و نشاط خاصی را در بین نفرات دعوت شده به تیم ملی ایجاد کرده است و همه بازیکنان به دنبال این هستند تا توانایی خود را به رخ سرمربی تیم ملی بکشانند و با برتری برابر ازبکستان مسیر صعود تیم ملی به جام جهانی را هموارتر کنند.

خلیل‌زاده با بیان اینکه سطح فوتبال ما در آسیا برتر از ازبکستان است، گفت: قطعا حریف در ورزشگاه آزادی بازی تدافعی را در دستور کار خود دارد و ما برتر از ازبک‌ها هستیم و باید از همان دقایق نخستین با حملات متعدد بر روی دروازه آنها عرصه را بر حریف تنگ کنیم تا سه امتیاز این دیدار را به دست آوریم.

وی افزود: تیم ملی در دور برگشت مسابقات حساسی را پیش رو دارد و قطعا ذخیره این سه امتیاز به جمع اندوخته‌های قبلی کمک زیادی در هموارتر شدن صعود تیم ملی به جام جهانی می‌کند.

به گزارش فارس، شجاع خلیل‌زاده و احمد حسن‌زاده دو بازیکن تیم فوتبال صنعت مس کرمان هم‌اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول