اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان:

هدفم تقویت تیم فوتبال الوند است/ با حاشیه‌سازها کاری ندارم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه انرژی خود را بر روی حاشیه‌سازها صرف نمی‌کند، گفت: انرژی خود را فقط برای تیم الوند صرف می‌کنم و با تمام قدرت برای تیمی که از دل خود همدان و برای همدان است کار خواهم کرد.

هدفم تقویت تیم فوتبال الوند است/ با حاشیه‌سازها کاری ندارم

رضا طلایی‌منش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص عملکرد برخی سایت‌های خبری استانی که حاشیه‌های جهت‌داری برای تیم الوند ایجاد کرده بودند، اظهار داشت: من اصلاً این سایت‌ها را نمی‌بینم و با حاشیه‌سازها کاری ندارم و انرژی خود را فقط برای تیم خرج می‌کنم.

وی درباره بازی لغو شده هفته گذشته با شاهین بوشهر گفت: برای بازی با شاهین تمرینات بسیار زیادی را انجام داده بودیم اما این بازی انجام نشد، هرچند وقوع این موضوعات در فوتبال جزو شرایط آن است.

سرمربی تیم الوند همدان افزود: شاهین بوشهر هم به علت مشکلاتی که داشت برای این بازی به همدان نیامد که امیدواریم مشکلات این تیم هم برطرف شود.

وی ادامه داد: ما در آن روز یک بازی 90 دقیقه‌ای را با بازیکنان تیم خود انجام دادیم تا هم به عنوان یک بازی تدارکاتی برای تیم ما باشد و هم بازیکنان آمادگی بدنی خود را از دست ندهند.

طلایی‌منش درباره بازی این هفته با تیم گل‌گهر سیرجان گفت: برای بازی این هفته علاوه بر اینکه تمرینات خوبی انجام داده‌ایم، بازی این تیم و شرایط آن نیز آنالیز شده تا از این طریق نتیجه قابل قبولی را به دست آوریم.

وی با بیان اینکه قطعاً برای کسب سه امتیاز و پیروزی به سیرجان خواهیم رفت، افزود: تیم ما برای این بازی دو مصدومی به نام‌های میلاد احمدی و ایمان رضایی دارد، اما محرومی نداریم.

سرمربی تیم الوند همدان اظهار داشت: شرایط تیم الوند بسیار خوب است بازیکنان همه آماده هستند و با روحیه بالا و آمادگی خوب به مصاف تیم سیرجان می‌رویم.

وی با بیان اینکه ما چه در بازی‌های بیرون خانه و چه در داخل خانه تنها برای سه امتیاز به میدان می‌رویم، اضافه کرد: به اعتقاد شخصی بنده بهترین دفاع حمله است، به همین دلیل در هر بازی، با ترکیبی هجومی به میدان خواهیم رفت.

طلایی‌منش با تأکید دوباره بر اینکه تنها مشکل اصلی تیم ما کم‌تجربگی و کم‌ گل‌زنی است، اظهار داشت: برای رفع مشکل گل‌زنی تیم، تمرینات تخصصی گذاشته‌ایم.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول