اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات فوتبال قهرمانی دختران آسیا/

3 فوتبالیست قمی در ترکیب تیم ملی فوتبال دختران

خبرگزاری فارس: سه فوتبالیست قمی همراه با تیم ملی کشورمان عازم مسابقات فوتبال قهرمانی دختران قاره آسیا شدند.

3 فوتبالیست قمی در ترکیب تیم ملی فوتبال دختران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم پیشرفت‌های بسیار قابل توجه دختران و بانوان فوتبالیست و فوتسالیست قمی در سال‌های اخیر نه تنها موجب شد تا قم به عنوان یکی از استان‌های موفق در ورزش بانوان کشور در این دو رشته لقب بگیرد بلکه اکنون در عرصه برون‌مرزی نیز موجب درخشش نام قم شده است.

بعد از کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال دختران قهرمانی زیر 16 سال کشور در سال 90 و همچنین به دست آوردن عنوان قهرمانی فوتسال لیگ دسته دوم بانوان باشگاه‌های کشور در همین سال، اکنون سه بانوی قمی در عرصه بین‌المللی عضو تیم ملی کشورمان هستند.

حدیث قره بیگلو، فاطمه سادات موسوی و مروارید نصر سه نفر از دختران ملی‌پوش فوتبال قم هستند که بعد از ماه‌ها حضور در اردوها و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی فوتسال دختران زیر 16 سال کشورمان همراه با این تیم راهی مسابقات قهرمانی آسیا شدند.

این تیم در حالی راهی دیدارهای مرحله مقدماتی رقابت‌های فوتبال قهرمانی دختران آسیا شد که در گروه مقدماتی با تیم‌های دختران زیر 16 سال هند، ازبکستان و سریلانکا هم‌گروه است و در نخستین گام با هند دیدار خواهد کرد.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم در حاشیه اعزام سه ملی‌پوش قمی به مسابقات قهرمانی آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم عنوان کرد: با توجه به برگزاری منظم مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان استان قم در سه سال اخیر و حمایت‌هایی که هیئت فوتبال از فوتبال و فوتسال بانوان داشته است شاهد استقبال بانوان و به خصوص خانواده‌ها برای حضور فرزندانشان در برنامه‌های آموزش این رشته بودیم و به همین دلیل توانستیم در این رشته‌ها پیشرفت کنیم.

زهرا سلیمی همچنین به سطح بالای تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات اشاره کرد و ادامه داد: نقطه قوت تیم‌ فوتسال دختران زیر 16 سال کشورمان شادابی و طراوت است که اعضای این تیم از آن برخوردارند و روحیه خوبی نیز برای کسب موفقیت دارند.

سلیمی ابراز کرد: امیدواریم دختران فوتسالیست قمی بتوانند تا پایان این مسابقات، مهره‌های مؤثر و بازیکنان شایسته‌ای برای تیم ملی در این رقابت‌ها باشند تا در کنار تلاشی که سایر نفرات تیم ملی انجام می‌دهند با خاطره‌ای خوش و کسب نتایج خوب مرحله مقدماتی را با صعود به مرحله نهایی پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول