اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هشتم لیگ دسته دو فوتبال کشور

تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد مقابل البدر بندرکنگ به پیروزی رسید

خبرگزاری فارس: در هفته هشتم لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد مقابل البدر بندرکنگ به پیروزی رسید.

تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد مقابل البدر بندرکنگ به پیروزی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، محمد محمدزاده، سرپرست تیم فوتبال سیا‌ه‌جامگان مشهد پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش برابر البدر بندر کنگ اظهار کرد: با تغییر تاکتیک نسبت به بازی قبل، به پیروزی رسیدیم و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کردیم.

وی افزود: در این دیدار بهروز افشار که در هفته گذشته در خط دفاعی بازی می‌کرد به‌ صلاحدید سرمربی تیم، به خط حمله آمد و با سانتر توپ توسط او بر روی دروازه حریف اولین گل تیم ما در دقیقه 6 بازی با ضربه تمام‌کننده هادی خیری به ثمر رسید.

محمدزاده ادامه داد: در دقیقه 65 نیمه دوم یک موقعیت تک به تک توسط ایمان نعمت‌پور به هدر رفت و بهروز افشار توانست در دقیقه 68 با پاس هادی خیری گل دوم تیم ما را به ثمر برساند.

سرپرست تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد اظهار داشت: در ادامه بازی و در دقیقه 80 بهروز افشار با دروازه‌بان حریف تک به تک شد که نتوانست گل سوم این دیدار را به ثمر برساند و در نهایت بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم سیاه‌جامگان به پایان رسید.

وی درباره تیم البدر بندرکنگ بیان داشت: بازیکنان این تیم بسیار جنگنده و پرتلاش ظاهر شدند و باید در هفته‌های آینده منتظر حضور این تیم در جمع مدعیان لیگ دسته دو باشیم.

محمدزاده در مورد بازی بعدی تیمش گفت: در هفته نهم لیگ دسته دو فوتبال کشور روز دوشنبه 22 آبان ماه میهمان مهر کرج خواهیم بود.

 تیم سیاه جامگان با 19 امتیاز صدرنشین جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور و سپیدرود رشت با 18 امتیاز دوم است؛ همچنین تیم مس سونگون تبریز با 16 امتیاز در رده سوم جدول این مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول