اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم در نشست با خبرنگاران ورزشی:

رسانه‌های ورزشی مروج ارزش‌های فرهنگی و اخلاقی باشند

خبرگزاری فارس: استاندار قم در نشست با خبرنگاران ورزشی استان گفت: رسانه‌ها و مطبوعات ورزشی باید مروج ارزش‌های فرهنگی و اخلاقی باشند.

رسانه‌های ورزشی مروج ارزش‌های فرهنگی و اخلاقی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور در نشست صمیمی با مسئولان مؤسسه ورزش‌نویسان استان طی سخنانی ترویج اخلاق، فرهنگ و ارزش‌های معنوی و انسانی را رسالت خطیر رسانه‌های ورزشی دانست.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها و مطبوعات در سالم‌سازی عرصه ورزش و معرفی الگو‌های اخلاقی و ورزشی تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند با ترویج ارزش‌ها و معرفی صحیح معیارهای قهرمان و ورزشکار واقعی به بهبود فضای فرهنگی ورزش کشور کمک کنند.

استاندار قم با اشاره به کارنامه موفق تیم فوتبال صبای قم در فصل گذشته، هدف اصلی مدیریت ورزش استان از تیم‌داری را تغییر و ایجاد تحولی اساسی در عرصه ورزش کشور عنوان کرد و افزود: به لطف الهی و کمک همه دست‌اندرکاران، سال گذشته این حرکت مثبت از قم شروع و منجر به نتیجه شد و شاهد الگوبرداری سایر تیم‌ها هستیم.

موسی‌پور ادامه داد: روند اصلاحی آغاز شده از قم فضای ورزش فوتبال کشور را هدف گرفته و به عنوان یک اقدام ارزنده باید مطرح شود.

وی تبیین اهمیت و بزرگی این اقدام تحولی استان را از رسالت‌های مهم خبرنگاران و رسانه‌های فعال در عرصه ورزش برشمرد و گفت: از همه خبرنگاران اهالی مطبوعات و تمام کسانی که در عرصه ورزش کشور با افکار عمومی سر و کار دارند، انتظار می‌رود تا اهمیت و بزرگی این اقدام را به عنوان یک ضرورت و نیاز اساسی ورزش کشور ترویج کنند.

استاندار قم با اشاره به نقش رسانه‌ها در تحقق اهداف و سیاست‌های خرد و کلان ورزش استان گفت: این مجموعه با حمایت و همفکری و ایفای صحیح وظایف خود، می‌تواند نقش بسزایی در تعالی ورزش استان و پیشبرد امور این حوزه داشته باشد.

وی با قدردانی از فعالیت‌های خبرنگاران ورزشی استان در پوشش و انعکاس رویدادهای ورزشی تصریح کرد: این قشر زحمتکش نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی است.

در این نشست خبرنگاران ورزشی حاضر در نشست ضمن تقدیر از تلاش‌ها و حمایت‌های جدی استاندار قم از توسعه ورزش استان، در فضایی صمیمی نقطه نظرات، پیشنهادات و دیدگاه‌های خود پیرامون مسائل و مشکلات ورزش استان را مطرح کردند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول